مشابه رفتار مجیدی در اروپا چند جلسه محرومیت دارد

به گزارش مشرق، حمید رجبی، بازیکن سابق پاس و سایپا که این روزها در کسوت مربیگری همراه با جواد نکونام کارش را از خونه به‌خونه آغاز کرده و در ادامه در نساجی و فولاد نیز در کنار این مربی خوش‌فکر و جوان بوده است، شب بازی با استقلال نیز از روی نیمکت تیم اهوازی در کنار نکونام، فولادی‌ها را برای بازی با آبی‌پوشان هدایت کرد و درنهایت هم فولادی‌ها موفق شدند سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کنند. درخصوص حاشیه‌های این دیدار از جمله اتفاقات داوری مسابقه، شایعه دعوای هاشمی‌نسب با بازیکن استقلال و سایر موارد مرتبط از جمله اینکه این دیدار چقدر برای جواد نکونام به‌عنوان یک مربی استقلالی خاص و حائز اهمیت بود، دقایقی با رجبی همکلام شدیم. گفت‌وگو با دستیار جواد نکونام را در ادامه می‌خوانید.

شب بازی با استقلال حرص و جوش زیادی می‌خوردید و نگران شرایط تیم فولاد بودید. البته با توجه به اهمیت این دیدار کمی این رفتار طبیعی بود.

در هر صورت این بازی بسیار حساس بود و دشواری‌های خاص خودش را داشت به هر حال استقلال تیم قدرتمند و از مدعیان همیشگی لیگ است و بالاخره جلوی این تیم بازی کردن همیشه سخت است. با توجه به اینکه حدود یک ماه از قبل برای این دیدار فرصت داشتیم درخصوص آن تمرینات منسجمی داشتیم و هم برنامه‌ریزی‌های زیادی را ترتیب داده بودیم.

درخصوص آن لحظاتی که مجیدی با داور به جر و بحث پرداخت که درنهایت این موضوع باعث اخراج وی شد صحبت کنید. شما هم چیزی درخصوص صحبت‌های مجیدی به سیدعلی شنیدید؟

والله من آنقدر درگیر بازی بودم که صحبت خاصی را نشنیدم شاید هم شنیده باشم اما به قدری استرس مسابقه را داشتم که الان به‌خاطر ندارم. در هر صورت مجیدی ناراحت و عصبانی بود و از روی همین ناراحتی حرف‌هایی را مطرح کرد من به شخصه درگیر بازی خودمان بودم.

بیشتر بخوانید:

مجیدی قبل از بازی تاکید به تغییر داور داشت

در مورد صحنه اخراج علی کریمی هم عکس‌هایی از آبشک منتشر شد که خشونت کریمی را تایید می‌کرد اما بعدا در رختکن فیلمی از بازیکنان تیم‌تان منتشر شد که ظاهرا اثری از جراحت روی گردن او نبود و می‌گویند خودزنی کرده است!

خیر این‌طور نیست اتفاقا عکاس ما عکس‌هایی گرفته که در حین بازی نشان می‌دهد جای چنگ روی گردن آبشک وجود دارد تمام این تصاویر موجود است و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را درآورده‌اند.

داوری مسابقه چطور بود؟

واقعا داوری در این دیدار چیز خاصی نداشت، یک صحنه اخراج علی کریمی بود که همه در مورد آن صحبت می‌کنند که آن هم داور در یک‌قدمی صحنه بود. در ادامه هم که مربی استقلال به زمین آمد که اگر این رفتار در اروپا باشد چه بسا به‌خاطر این رفتار محرومیت چند جلسه‌ای را برای مربی که به وسط زمین برود در پی داشته باشد. خود من سال گذشته در دیدار نساجی مقابل پرسپولیس یک قدم داخل زمین رفتم که داور بازی من را اخراج کرد. بنابراین صحنه اخراج مجیدی هم طبیعی بود. در ادامه هم که عارف غلامی به داور بازهم اعتراض کرد که او هم کارت قرمز گرفت. شاید داورانی هم باشند که هر چقدر داد و فریاد و اعتراض بکنید کاری به این مسائل نداشته باشند اما این مسابقه با توجه به سنگینی جو بازی و فشاری که روی داور است باید شخصیت داور را هم از قبل آنالیز کرد و به نسبت آن با او رفتار کرد. به‌نظرم استقلالی‌ها باید این مورد را در نظر می‌گرفتند اما فکر می‌کنم آنها از لحاظ بدنی خسته شده بودند و تمرکزشان به هم ریخته بود، هر چند گرمای هوا هم روی این موضوع تاثیرگذار بود اما نهایتا با توجه به اینکه این تیم استقلال بود اما آنها در این قضیه کمی آشفته و سردرگم عمل کردند.

شایعاتی هم درخصوص دعوای لفظی محمد دانشگر و مهدی هاشمی‌نسب منتشر شد. حتی شنیده شد که کار به جاهای باریک و درگیری فیزیکی هم کشیده شده است.

اصلا هیچ اتفاقی نیفتاد و برخی دوستان رسانه‌ای از خودشان این مطالب را زدند. حتی یک درصد اتفاقاتی که نوشته‌اند هم اتفاق نیفتاد. اتفاقا وقتی مهدی هاشمی‌نسب این خبر را دید خنده‌اش گرفت و می‌گفت اصلا با دانشگر حرف نزده‌ام. عکس‌های تونل ورزشگاه برای بعد از بازی هم هست که مهدی در حال خسته نباشید گفتن به داور و دست دادن با اوست در حالی که دانشگر به رختکن رفته بود و اصلا آنها با هم رودررو نشدند. نمی‌دانم بر چه اساسی این حرف‌ها مطرح شده و شک نکنید این خبر ساختگی است.

با توجه به اینکه جواد نکونام یک استقلالی است آیا این مسابقه برای او از اهمیت بیشتری برخوردار بود یا اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای این دیدار هم مثل سایر مسابقات برای فولاد شکل گرفت؟

ما اگر این بازی را نمی‌بردیم شاید ادامه رقابت‌های لیگ برای ما دیگر هیچ لطف و تاثیری نداشت بنابراین از این جهت دیدار با استقلال برای نکونام هم مهم بود که اگر این بازی را می‌بردیم می‌توانستیم به ادامه رقابت‌ها و حضور در جمع مدعیان و کسب سهمیه آسیا امیدوار بمانیم و اگر این بازی را می‌باختیم دیگر عملا شانس مان برای بالا آمدن در جدول خیلی کم می‌شد بنابراین از این جهت این بازی اهمیت داشت وگرنه بازی با استقلال هم مثل سایر دیدارها سه امتیاز داشته و اینکه بگوییم چون جواد نکونام استقلالی است این بازی برایش مهم است؛ بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

ولی شاید در ذهن استقلالی‌ها این امیدواری را ایجاد کرد که یک مربی کاربلد مثل نکونام در سال‌های نه‌چندان دور آینده بتواند همراه با این تیم ناکامی‌های گذشته را جبران کرده و موفق عمل کند.

بالاخره این موضوع هم می‌تواند به‌عنوان یک هدف در ذهن نکونام که دوست داشته باشد شاید یک روز به‌عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت این تیم بشیند در ذهنش باشد؛ من از این موضوع بی‌اطلاع هستم اما در هر صورت هر مربی دوست دارد بالاخره یک روز در تیم‌ بزرگی مثل استقلال مربی گری کند.

در حاشیه این دیدار در بین نیمکت دو تیم چه اتفاقاتی افتاد؟ صحبتی بین مجیدی و نکونام رد و بدل نشد؟

اتفاقا قبل از بازی این دو خوش و بش و برخورد گرمی با هم داشتند و احترام زیادی برای هم قائل بودند و خدا را شکر بین دو نیمکت مشکلی نبود. استقلالی‌ها به ما کاری نداشتند و هم کار خودمان را می‌کردیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای کریمی! مرد باش و از استقلالی‌ها عذرخواهی کن

ی ژوئن 28 , 2020
به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال و فولاد در اهواز با پیروزی دو بر یک نماینده اهواز به پایان رسید تا رقابت بین بالانشین‌ها برای کسب سهمیه بیشتر از گذشته فشرده شود. بازی دو تیم در اواخر نیمه اول و در حالی که با نتیجه یک- یک ادامه داشت با اخراج علی کری...