هفته هفدهم لیگ برتر/ تساوی فولاد و استقلال در نیمه نخست؛ سیدعلی مافیای فساد داوری در ایران

دیدار فولاد خوزستان و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد خورستان و استقلال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال ایران در هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 21:00 امشب(چهارشنبه 4 تیر 99) در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای فولاد اهواز با قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل های این دیدار در نیمه نخست را روزبه چشمی در دقیقه 12 برای استقلال و موسی کولیبالی در دقیقه 27 برای فولاد به ثمر رساندند. سیدمهدی سیدعلی داور مافیایی و بی شرافت این دیدار در دقیقه 45 و در صحنه ای عجیب علی کریمی را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد. همچنین فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض به قضاوت کثیف این داور از روی نیمکت اخراج شد.

ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، صالح حردانی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قائدی

دقیقه 7: پاس به داخل محوطه جریمه استقلال را پریرا به سمت دروازه این تیم نشانه گرفت که توپ با برخورد به مدافعان استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 11: بازیکنان استقلال طی پاسکاری به دروازه فولاد نزدیک شدند و هروویه میلیچ پاس خوبی به روزبه چشمی مدافع استقلال رساند که ضربه این بازیکن را شهاب گردان دفع کرد، اما توپ برگشتی بار دیگر به چشمی رسید و این بار موفق شد دروازه را باز کند.

دقیقه 23: ارسال توپ این بار به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که توپ با نوک انگشتان سیدحسین حسینی تغییر مسیر داد و به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 27: حملات فولاد خوزستان این بار جواب داد و ارسال توپ بلند را کولیبالی تبدیل به گل مساوی کرد.

دقیقه 45: علی کریمی در به دلیل خطا روی بازیکن فولاد به طرز عجیبی با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد. این قضاوت بودار داور مسابقه با اعتراض فرهاد مجیدی همراه بود که داور سرمربی استقلال را از روی نیمکت اخراج کند.

دقیقه 8+45: سوت پایان بازی در نیمه نخست.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ عبور از کرونا و تفکرات کی روشیِ جواد!

داوران دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل شهر ری قاضی دیدار فولاد و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته هفدهم لیگ برتر/ بریدن سر استقلال با هدف پوکر فساد؛ فاصله جدولی به سبک بابا مسعود

چ ژوئن 24 , 2020
  دیدار معوقه تیم های استقلال و فولاد خوزستان از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان نکونام مقابل آبی پوشان 9 نفره به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال ایران در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ ...