اکبرپور: چرا شفر در ۳ بازی آخر لیگ اخراج شد؟

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور درباره وضعیت باشگاه استقلال و خطر بسته شدن سه پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم, اظهار داشت: وضعیت استقلال واقعاً بد است. فکر می‌کنم مدیران قبلی باشگاه نباید اجازه می‌دادند کار به اینجا برسد. الان همه به جای مصاحبه علیه هم, باید دست به دست هم بدهند تا مشکل اصلی حل شود, چون حیف است که پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه بسته و یا امتیازی کسر شود, حتی ممکن است تیم به رده پایین‌تره هم سقوط کند. باید یقه هر کسی را که عامل این وضع بوده است، بگیرند و او را بازخواست کنند. این وسط پول‌های زیادی حیف و میل شده است و باز هم حیف و میل خواهد شد.

وی با بیان اینکه «سازمان بازرسی و قوه قضاییه باید به ماجرای قراردادهای باشگاه استقلال ورود کنند.»، عنوان کرد: الان این مشکل برای تیم ملی و پرسپولیس هم وجود دارد. این قراردادها در تیم ملی و دو باشگاه بزرگ ایران باعث می‌شود تا مردم درگیر و نگران شوند. الان این همه هوادار استقلال نگران هستند که شاید باشگاه محروم شود و یا سقوط کند. مردم چقدر باید اذیت شوند؟ کسی این قراردادها را گردن نمی‌گیرد. مگر می‌شود مشخص نباشد چه کسی مسئول است؟ چه کسی پای قراردادها را امضا کرده است؟ این افراد باید جوابگو باشند. کسی که بلد نیست مدیر یک باشگاه بزرگ باشد, چرا باید این مسئولیت را قبول کند؟ ما که پیشکسوت باشگاه هستیم نمی‌توانیم جواب هواداران را بدهیم. هواداران از ما می‌خواهند یقه مدیران را بگیریم، ولی کاری از دست‌مان بر نمی‌آید. مسئولان نظارتی باید به ماجرا ورود کنند.

بیشتر بخوانید:

پایان مهلت پرداخت به شفر و بویان/ راهکاری که شاید مانع از محرومیت شود

وی اضافه کرد: من دو سال برای باشگاه کار کردم, آن وقت پول ما را نمی‌دهند، ولی در آخر این حجم از جریمه را پرداخت می‌کنند. اگر بازیکنان ایرانی هم بتوانند به فیفا شکایت کنند که دیگر واویلا می‌شود. سعادتمند از وقتی که به باشگاه آمده در حال رسیدگی به شکایت‌ها و پرداخت بدهی‌هاست. شکایت‌ها در باشگاه پشت سر هم می‌آیند و کسی هم دلش نمی‌سوزد. سعادتمند از وقتی آمده کارهایی را انجام داده است، ولی عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند و خودی‌ها می‌روند در این وضعیت شکایت می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که پیرامون قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس مطرح است, خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم به هم دروغ بگوییم و باید بپذیریم فوتبال‌مان دلال‌پرور است. در این فوتبال یک بازیکن بدون دلال نمی‌تواند قراردادی امضا کند و این یک واقعیت دردآور است. این مسائل باید جمع شود. یک مربی برای تیم ملی آورده شده، ولی مگر او چند روز اینجا بوده و یا اینکه چه کاری برای تیم ملی کرده است که باید این پول را بگیرد؟ با این پول‌هایی که جریمه می‌دهیم چه کارهایی می‌توان برای فوتبال ایران کرد؟ چرا باید این قرادادها امضا شود؟ یعنی یک نفر هم در فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش باسواد نیست که بگوید این قراداد درست نیست؟

اکبرپور در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم مشکلات استقلال حل شود, چون واقعاً ما نمی‌توانیم جواب هواداران را بدهیم. این شکایت برای فوتبال ایران خیلی بد است. فیفا را ببینید. فقط پرونده‌های ایران را رسیدگی می‌کند. همه شکایت‌ها برای ماست و این یک آبروریزی بزرگ است. بازیکن درجه سه و چهار به ایران می‌آیند و بازی هم نمی‌کنند ولی تا ریال آخر قرارداد هنگفت‌شان را با شکایت می‌گیرند. من یک سؤال دارم اگر شفر سه بازی آخر فصل گذشته را هم می‌ماند و آخر فصل توافقی جدا می‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد؟ او را در انتهای فصل برکنار کردند و الان باید کل پولش را بدهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کسی خائن است که با ۴۰ هزار تومان و صد کیلو برنج به تیم دیگری رفت

د ژوئن 15 , 2020
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی در خصوص اینکه آیا الان در استقلال همه خوب هستند و او بد است، اظهار داشت: متأسفانه فرهنگ بدی در ورزش و عالم سیاست مد شده، دوستان باید کار کنند و اثر مثبت بگذارند. همه عزیزانی که قبل از امن در استقلال بودند به اندازه بضاعت خو...