پندار توفیقی: بویان را شفر جذب کرد نه من؛ شاهکارهای نقل و انتقالاتی مرا نمی بینند!

پندار توفیقی

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال گفت: بیشتر ستاره های امروز استقلال را من به خدمت گرفته ام و کسی از آنها اسم نمی برد ولی حالا شکایت بویان را که شفر جذب کرده به گردن من انداخته اند.

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی معاون ورزشی سابق استقلال در گفت‌وگو با میزان درباره بحث شکایت شفر و بویان از باشگاه استقلال و خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*  بویان با اصرار شفر جذب شد

بویان با اصرار شفر جذب شد و آن دوران من بیمار بودم و اصلا در عکسی که در زمان قرارداد او گرفته شده، حاضر نیستم.

 * مگر من مدیرعامل یا معاون اقتصادی باشگاه بودم!

وقتی سرمربی تیم اصرار به جذب یک بازیکن می‌کند باشگاه آن بازیکن را به خدمت می‌گیرد. در آن زمان هم شفر، بویان را می‌خواست و استقلال مجبور بود او را جذب کند. کسانی که به دروغ گفته‌اند بویان در مورد مسائل مالی‌اش با تماس گرفته و چون من پاسخ ندادم، شکایت کرده است، بگویند که مگر من مدیرعامل یا معاون اقتصادی باشگاه بودم؟

 * افتخاری و فتحی باید پاسخگو شکایت بویان باشند

من معاون ورزشی باشگاه بودم، چرا بویان باید برای مسائل مالی به من زنگ می‌زده؟ مسوول اقتصادی در زمان عقد قرارداد با بویان، ملکی بود و مدیرعامل هم افتخاری و در زمان رفتن او هم مدیرعامل فتحی بود؛ بنابراین در مورد شکایت بویان از استقلال، این آقایان باید توضیح بدهند.

* جذب بازیکن های اصلی استقلال کار من بود

قرارداد‌هایی که من بستم بازیکنان اصلی ترکیب فعلی استقلال را تشکیل می‌دهند و آنهایی هم که رفتند درآمدزایی زیادی برای باشگاه داشت. فروش الهیار صیادمنش، مجید حسینی و تیام درآمد زیادی را نصیب استقلال کرد. ضمن اینکه من با مهدی قائدی، حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی و میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی و ... قرارداد بستم که همگی ستاره‌های فعلی استقلال هستند.

* شاهکارهای نقل و انتقالات کار من بود

مهدی قائدی گزینه آقای گلی لیگ، حسین حسینی دروازه‌بان اول، وریا غفوری کاپیتان و سایر بازیکنانی هم که من گرفتم الان جزو تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال هستم. یک معاون ورزشی دیگر چه کاری باید برای باشگاه انجام می‌داد؟ هنوز بعد از ٢ سال از رفتن من باشگاه از بازیکنانی که من جذب کرده‌ام استفاده می‌کند. جذب تیام، جپاروف شاهکار نقل و انتقالات بوده است که همگی توسط من انجام شده است. هدف دشمنان و باجگیران از انتشار اخبار کذب بر علیه خادمین باشگاه، کاملا روشن است.

اخبار استقلال

مطالب مرتبط:

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا رجبی: شکایت بویان نتیجه عملکرد مدیران سابق است؛ کادرفنی استقلال دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری ندارد

پ ژوئن 11 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند هر چیزی که فرهاد مجیدی برای موفقیت استقلال نیاز داشته برآورده کرده است و دیگر بهانه ای برای عدم نتایج وجود ندارد. به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان در مورد...