مجبور شدم از استقلال شکایت کنم

به گزارش مشرق، محمد مهدی نظری روز سه شنبه با اشاره به شکایتش از باشگاه استقلال گفت: طلب من مربوط به سال ۹۲ است. در این مدت با چند مدیر صحبت کرده بودم و به توافقاتی رسیده بودیم اما هیچکدام از آنها نشد و به همین خاطر مجبور شدم از استقلال شکایت کنم. من از سال قبل رای قطعی در مورد این پرونده دارم که استقلال طبق آن محکوم شد اما من پیغام های زیادی را هم فرستادم و جوابی دریافت نکردم.

وی افزود: در همین راستا از سهیل مهدی کمک خواستم تا به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه بزنم تا شاید از این راه بتوانم به پولم برسم. در تاریخ ۹ تیرماه از کنفدراسیون فوتبال آسیا افرادی برای راستی‌آزمایی این پرونده به ایران خواهند آمد و اگر این مشکل حل نشود فکر می‌کنم که استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه شود.

مهاجم اسبق استقلال در مورد میزان بدهی‌اش از این باشگاه اضافه کرد: حدود ۴۰۰ میلیون از استقلال طلب دارم.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: استقلال تا ابد در ذهن من می‌ماند

نظری تصریح کرد: من سال ۹۸ مجبور به شکایت از استقلال شدم. از سه مدیرعامل وعده گرفتم. مساله دیگر این است که من حتی مالیات این پولی که نگرفتم را پرداخت کردم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی اضافه کرد: من روزی با یکی از مدیران استقلال صحبت کردم و به یکی از آنها گفتم که تنها مالیات من را پرداخت کنید و من سایر مبلغ را خواهم بخشید. آن مبلغ ۱۳۷ میلیون بود اما من را مجبور کردند که شکایت کنم.

وی تاکید کرد:متاسفانه تا شکایت نکنیم و به AFC  نرویم نمی‌توانیم حق و حقوقمان را بگیریم. از کمیته تعیین وضعیت هم گله دارم چون من سال گذشته رای قطعی داشتم اما آنها کارت بازی امیرارسلان مطهری را صادر کردند. آن مجوز بازی نباید صادر می‌شد. من دوست ندارم هواداران از من ناراحت باشند اما من را مجبور کردند که شکایت کنم.

نظری در مورد شرایط نساجی در دور جدید تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر شما در تمرین نساجی حاضر شوید خواهید دید که چندین بازیکن مصدوم داریم. اوضاع چندان خوب نیست و شرایط کار سخت است. در بازی‌های فشرده امکان مصدومیت بالا است. از سهیل مهدی ممنون هستیم که لیگ را به تعویق انداختند تا کمی بیشتر زمان داشته باشیم.

وی گفت: ای کاش به جای تعطیلی لیگ مسابقات را به صورت فشرده برگزار می‌کردند تا بازی‌ها هر چه زودتر تمام شود چون بدن بازیکنان در آن مقطع آماده بود. الان ادامه بازی‌ها به صورت فشرده برگزار خواهد شد که این موضوع کار را سخت می‌کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ داریوش، شیخ و محسن اختصاصی کار کردند!

س ژوئن 9 , 2020
تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال در غیاب اسماعیلی در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، تمرینتیم فوتبال استقلال، امروز عصر(سه شنبه 20 خرداد 99) از ساعت ...