استقلال باید چک اول را محکم بزند

به گزارش مشرق، سعید لطفی مدافع سابق تیم استقلال درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و همچنین دیدارهای پیش روی تیم محبوبش با ما همکلام شد.


آقای لطفی! وضعیت مسابقات پیش روی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قطعاً استقلال یک بازی بسیار دشوار در اهواز پیش رو خواهد داشت. بازی در زمین تیم فولاد همیشه برای استقلال سخت بوده، اما با حضور تماشاگرانش که جمعیت زیادی را در خوزستان به خود اختصاص می‌دهند تا حدودی آسان می‌شد. این بار استقلال در خوزستان تنهاست.


خبر دارید قرار است بازی با تأخیر برگزار شود؟
ظاهراً تاریخش تغییر پیدا کرده و از ۲۹ خرداد به ۴ تیر افتاده که می‌تواند به استقلال کمک کند تا هم از نظر بدنی و هم از نظر هماهنگی شرایط بهتری داشته باشد، اما این بازی بسیار مهم است.


چطور؟
معمولاً در هر جنگ و جدالی کسی که چک اول را می‌زند بخت خود برای موفقیت‌های بعدی را بیشتر می‌کند. الان هم استقلال در هفته‌های باقی مانده تا پایان فصل برای رقابت با تیم‌های صدر جدولی جهت کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی باید چک اول را محکم بزند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ۳۰ میلیارد پول بلوکه شده استقلال چیست؟


بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
استقلال ۸ بازی سنگین مقابل چهار تیم صدر جدولی و چهار تیم قعر جدولی در پیش دارد که هر یک از آن‌ها ۶ امتیاز خواهند داشت، به ویژه ۴ بازی با تیم‌های صدر جدولی. استقلال در مصاف با سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و فولاد هر سه امتیازی که مقابل آن‌ها بگیرد 3 امتیاز هم آن‌ها را از صدر دور می‌کند. از این نظر دیدارهای بسیار مهم و با اهمیتی پیش روی استقلال است.


از تمرینات استقلال خبر دارید؟
به طور دقیق نه! اما می‌دانم شرایط خیلی خوب نیست، چون به هر حال تیم به طور کامل و با همه نفرات تمرین نمی‌کند. از طرفی به دلیل وجود شرایط کرونا استقلال هنوز نتوانسته بازی تدارکاتی درست و حسابی برای خودش دست و پا کند و فقط در این مدت با خودش دیدار داشته که این برای کادر فنی چندان مطلوب نیست.


پیش‌بینی تان از نتایج استقلال در ۱۰ هفته باقی مانده چیست؟
وضعیت مسابقات خیلی سخت به نظر می‌رسد. همه تیم‌ها 4 ماه از مسابقات دور بودند و قطعاً در بازگشت به رقابت‌های لیگ اوضاع خوبی نخواهند داشت. شاید مصدومیت‌ها گریبان تیم‌ها را بگیرد و شاید بازی در استادیوم‌های خالی کیفیت کار را پایین بیاورد. در نهایت فکر می‌کنم تا قبل از 4، 5 هفته آخر مسابقات لیگ چندان چنگی به دل نمی‌زند، اما حتماً استقلال اگر بخواهد می‌تواند هر کاری بکند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتفاقی که استقلالی‌ها را امیدوار کرد

س ژوئن 9 , 2020
به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته آماده نبودن شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال از نظر بدنی کمی فرهاد مجیدی و هواداران استقلال را نگران کرده بود که او به شروع دوباره بازی های لیگ نوزدهم و تقابل با فولاد خوزستان نرسد. به تعویق افتادن زمان شروع بازی ها...