نباید فرهاد مجیدی را ملامت کرد

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان دو روز پیش با انتشار نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه به صورت تلویحی مخالفت خود را با از سرگیری دوباره لیگ اعلام داشت و خواستار مشخص شدن نهادی شد تا تضمین دهنده سلامتی جامعه فوتبال در صورت ادامه تمرینات و مسابقات باشد.

ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: باید به سرمربی استقلال حق داد که نگران باشد و این نگرانی را ابراز دارد. فرهاد مجیدی تنها مربی نیست که نگران سلامتی بازیکنان و خانواده آنها است. حالا که مجیدی جسارت ابراز این نگرانی را داشته نباید او را ملامت کرد.

وی اضافه کرد: بدیهی است در این شرایط همه بازیکنان و مربیان نگران باشند و مجیدی به نمایندگی از ده‌ها مربی و بازیکن این نگرانی را در قالب یک نامه به مدیر باشگاهش اعلام داشت و این کاملاً منطقی است.

بیشتر بخوانید:

تمرینات استقلال در غیاب میلیچ و دیاباته

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نباید خودمان را با آلمان مقایسه کنیم و چون آنها لیگ شان را شروع کردند ما هم اقدام به آغاز مسابقات کنیم. فوتبال ما به اندازه آلمان است یا امکاناتمان؟ همین آلمان ۸ بار به فینال جام جهانی رسیده و ۴ بار قهرمان جام جهانی شده است. آیا ما باید فوتبالمان را با فوتبال این کشور مقایسه کنیم؟

مربی سابق تیم های پایه استقلال در ادامه بیان داشت: با همه این صحبتها دست آخر نه فرهاد مجیدی می‌تواند برای لیگ تصمیم بگیرد، نه من و نه بازیکنان و مربیان. ما فقط می‌توانیم نظرمان را بیان کنیم و هشدارهای لازم را بدهیم و امیدوارم تصمیم گیرندگان برای این فوتبال بتوانند آینده نگری کرده و تصمیمی نگیرند که بعداً از آن پشیمان شوند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعید رمضانی: تنها نگرانی مان شیوع کروناست؛ عده ای برای منافعشان علیه استقلال حاشیه سازی می کنند

پ مه 28 , 2020
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: فضای با نشاطی بر تمرینات تیم حاکم است و کادرفنی در تلاش است تا بازیکنان را به سطح آمادگی مطلوب برساند.           به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال&nbsp...