استقلال و ظهور اشخاص گمنام با ادعاهای عجیب و باورنکردنی!

سرویس ورزش مشرق - چندی پیش صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام یک گفت‌وگوی زنده با احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه داشت که شائبه هایی را به همراه داشته است. در این ماجرا به یک باره شخصی به این گفت‌وگو اضافه شد و خود را بازیکن سابق استقلال معرفی کرد. این شخص مدعی شد یکی از مجری‌های رسانه ملی است. با این حال، بعد از یک کنکاش ساده مشخص شد که بسیاری از ادعاهای این فرد گمنام، مطابق واقع نبوده است. تنها چیزی که از رزومه این شخص می‌شود بیرون آورد، فقط این است که مدتی به عنوان گزارشگر در شبکه ورزش سیما فعالیت داشته که این هم کوتاه و در سایه بوده است.

این شخص علاوه بر این ادعاهای شگفتی برانگیز، خود را یک فعال رسانه‌ای و منتقد وزیر ورزش هم معرفی کرد، اما نکته مهم این است که سابقه فعالیت در هیچ رسانه رسمی را ندارد یا اهالی این حوزه، شناختی از وی ندارند. حتی وقتی که به عقب‌تر بازمی‌گردیم، ردپایی از این فرد نوظهور در استقلال، جایی دیده می‌شود که گفته می شود فردی به اسم داداشیان را به این باشگاه معرفی کرده است. داداشیان مدعی شده بود قصد کمک به استقلال را دارد و حتی چند فقره چک هم به عنوان کمک داده بود اما همه آنها برگشت خورد!

با این حال، به نظر می‌رسد این شخص نوظهور به واسطه ارتباط با سعادتمند و شاید ارتباطاتی که از قبل با مدیرعامل کنونی استقلال در تیم والیبال بانک سرمایه داشته، پایش به این تیم پرهوادار باز شده و خود را مدیر رسانه‌ای معرفی کرده است. نکته جالب اینجاست که این شخص در شرایطی خود را مدیر رسانه‌ای معرفی کرده که تا کنون خبری در این باره مخابره نشده است.

اینکه مسئولان استقلال با چه ادله‌ای حاضر شده‌اند امکان ورود به صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه را در اختیار این فرد که رزومه مشخصی ندارد، قرار دهند، مشخص نیست و شائبه هایی را ایجاد کرده است. در این میان، درباره ارتباط این شخص ناشناس با برخی افراد و فعالان حاشیه فوتبال، شائبه هایی وجود دارد که در جای خود قابل بررسی است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ فوتبال درون تیمی همراه با کری خوانی جالب!

س مه 26 , 2020
تمرین تیم فوتبال استقلال مثل روزهای گذشته با مرور برنامه‌های بدنی و تاکتیکی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال، امروز(سه ...