محسن یوسفی: شرایط روحی و روانی خوب مانع مصدومیت است؛ قهرمانی حذفی دور از دسترس نیست!

محسن یوسفی

بازیکن سابق تیم استقلال گفت: راه قهرمانی استقلال در جام حذفی هموار است و این تیم می‌تواند با دو پیروزی بار دیگر قهرمان شود.

 به گزارش استقلال نیوز، محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص اینکه چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید که بازیکنان برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر زودتر به شرایط مطلوب جسمانی برسند؟، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید که بازیکنان برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر زودتر به شرایط مطلوب جسمانی برسند؟

نقش کادر فنی بخصوص مربی بدنساز بسیار تأثیرگذار است. به طور حتم، مجیدی و همکارانش تمرینات منظم و ویژه‌ای را برای آمادگی بازیکنان در نظر گرفته‌اند تا آنها هم به شرایط آرمانی رسیده و هم خدای ناکرده دچار مصدومیت نشوند. این روزها چون همه تیم‌ها می‌خواهند از زمان موجود که خیلی زیاد هم نیست، نهایت استفاده را ببرند، شاید به تمرینات پرفشار روی بیاورند که این مسئله می‌تواند مصدومیت‌ها را شدت ببخشد. یکی از مواردی که می‌تواند از آسیب‌دیدگی بازیکنان جلوگیری کند، شرایط روحی و روانی بازیکنان است. به طور حتم کادر فنی باید روی این مسئله دقت و حساسیت زیادی داشته باشد. تمرینات بانشاط و شاداب همگی می‌تواند عاملی برای این باشد که بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار گرفته و با ذهنی آرام و به دور از استرس، تمرینات خود را انجام دهند بنابراین نقش مجیدی بسیار نسبت به گذشته پررنگ‌تر خواهد بود و او به همراه باتجربه‌های تیم می‌توانند جوی آرام را برای بازیکنان چه در تمرینات و چه در زمان مسابقه به وجود بیاورند. این مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد زیرا زمان کم باعث شده تا همه تیم‌ها بخواهند در این سه هفته به آمادگی کامل برسند بنابراین خطر مصدومیت‌ها بیشتر از گذشته شده است. به طور مثال، در هفته اولی که بوندسلیگا پس از تعطیلات شروع به کار کرد، بازیکنان زیادی از این لیگ دچار مصدومیت شدند و این می‌تواند یک تجربه برای کادر فنی تیم‌های لیگ برتری باشد تا مراقب سلامت بازیکنانشان باشند.

* استقلال می‌تواند یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی جام حذفی باشد؟

راه قهرمانی برای آبی‌پوشان هموار است. استقلال یکی از تیم‌های ایرانی است که بیشترین قهرمانی را در جام‌حذفی دارد بنابراین با یک برنامه‌ریزی صحیح و دقیق می‌توان تیم را روانه میدان کرد تا با دو پیروزی به یک قهرمانی دیگر در جام‌حذفی دست پیدا کند.

* شانس کدام تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر است؟

بر روی کاغذ، پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلافی که دارد، از شانس بالایی برخوردار است اما فوتبال در مستطیل سبز به پایان می‌رسد و هیچ‌کس نمی‌تواند خود را از پیش قهرمان بداند بنابراین باید چند روزی صبر کنیم تا دوباره لیگ شروع شده و ببینیم در پایان فصل چه تیمی جام را بالای سر خواهد برد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

محسن یوسفی: سعادتمند با هواداران صادقانه صحبت کند؛ در مورد تعطیلی لیگ باید تابع قوانین فیفا باشیم

محسن یوسفی: مجیدی با آمدن به استقلال از خود گذشتگی کرد؛ نامجو مطلق درک بالایی از فوتبال دارد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیکبخت واقعاً از رفتن به پرسپولیس ناراحت بود؟

س مه 26 , 2020
به گزارش مشرق، فوتبالی‌ها خوب به یاد دارند که نیکبخت نه تنها از رفتن به پرسپولیس ناراحت نبود بلکه خوشحال هم بود. او یکبار پس از گلزنی به استقلال در دربی چنان شادی کرد که همه به یاد شادی مهدی هاشمی نسب بعد از گلزنی به پرسپولیس با پیراهن استقلال افتادند....