صادق ورمزیار: قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها غیرحرفه‌ای است؛ خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند

صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانیم قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی را تقسیم‌بندی کرده و برای دو تیم اجرا کنیم اما سایر تیم‌ها از آن به راحتی استفاده کنند.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در مورد ادامه لیگ نوزدهم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شروع تمرینات تیم ها و ادامه لیگ برتر فوتبال؟

به اعتقاد من اگر یکسری پروتکل‌ها اجرا شود و همه به آن پایبند باشند، می‌توان لیگ نوزدهم را ادامه داد. باید نکات بهداشتی رعایت شود تا خدای ناکرده بازیکنان دچار ویروس خطرناک نشوند زیرا آنها سرمایه‌های فوتبال کشور ما هستند بنابراین همه باید دست به دست هم دهند تا هم شاهد یک فوتبال زیبا باشیم و هم کسی به این ویروس مبتلا نشود.

* آیا سه هفته برای آمادگی کامل تیم‌ها مناسب خواهد بود؟

اگر قرار است بازی‌ها برگزار شود، چه اجباری است که بخواهیم با این زمان کم تیم‌ها را روانه مسابقات کنیم. با شروع لیگ آلمان که چند روز پیش آغاز شد، متأسفانه در هفته اول آن، چندین بازیکن دچار مصدومیت شدند بنابراین باید زمان بیشتری به تیم‌ها داده شود که آنها بتوانند با انجام تمرینات مناسب، خود را آماده ادامه لیگ کنند در غیر این صورت شاهد مصدومیت‌های زیادی خواهیم بود. فشار بازی‌ها و بدنسازی باعث می‌شود بازیکنان ما که حدود سه ماه است تمرینات پرفشاری نداشته‌اند، از آسیب‌دیدگی رنج ببرند. ما ۹ بازی در لیگ و سه بازی در جام حذفی داریم و می‌توانیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هم لیگ جذابیت داشته باشد و هم بازیکنان دچار مصدومیت نشوند.

* ممنوعیت جذب مربی و بازیکنان خارجی برای سرخابی‌ها؟

نمی‌توانیم یک قانون را تقسیم‌بندی و برای دو تیم اجرا کنیم اما سایر تیم‌ها از آن به راحتی استفاده کنند. مگر قرار است برای دو تیم خاص قانون اجرا شود؟ این روش اصلاً حرفه‌ای نیست. بدهکاری این دو تیم یک بهانه است. به طور حتم این دو باشگاه هر طور شده با بازیکنان خارجی خود تسویه حساب می‌کنند اما به جای آنکه مسئله را حل کنیم، در حال پاک کردن صورت مسئله هستیم. ما باید با کسانی برخورد کنیم که به راحتی می‌توانند بازیکنان بی‌کیفیت آورده و با رقم‌های بالا به تیم‌ها بفروشند. آنها فقط به دنبال سود این کار هستند و هرگز به عواقب آن فکر نمی‌کنند. در پایان هم این استقلال و پرسپولیس هستند که باید تاوان این مسئله را داده یا محروم و با جریمه‌های سنگین روبرو شوند بنابراین به‌کارگیری چنین قانونی غیرحرفه‌ای است و باید در این خصوص دوباره تجدیدنظر شود.

* گفته می‌شد برخی تیم‌ها اعلام کرده‌اند پرسپولیس قهرمان شود!

۲۱ هفته از لیگ گذشته و هنوز ۹ بازی آن باقی مانده، ۲۷ امتیاز می‌تواند شرایط جدول را تغییر دهد. خیلی زود است که بخواهیم یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنیم. چهار تیم بالای جدول همچنان شانس قهرمانی دارند. اعتقاد دارم هر تیمی که بتواند با تمرکز بالا ۹ هفته را به پایان برساند، به قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

* صحبت پایانی؟

امیدوارم شروع لیگ، پایان بدی نداشته باشد و همه حسرت این را نخوریم که چرا در خصوص ادامه لیگ عجله کرده و به دنبال این بودیم که فقط بازی‌ها را برگزار و قهرمان را معرفی کنیم.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

صادق ورمزیار: تعطیلی لیگ تأثیری روی تیم‌ها ندارد؛ مجیدی خودش را وارد حاشیه و جنجال نکند

صادق ورمزیار: نیمکت قوی‌تر نشود نیم فصل دوم به مشکل می‌خوریم؛ انتظار هوادارن باید معقول باشد!

صادق ورمزیار: باید به شرایط بد روحی استقلال پایان دهیم؛ تغییر سرمربی نه" استقلال به شوک نیاز دارد!

صادق ورمزیار: نکته مهم در دربی مسائل روحی و روانی است؛ احتمالا اشتباهات داوری در دربی زیاد است

 صادق ورمزیار: یک هافبک باتجربه می تواند آرامش را به استقلال بازگرداند؛ اختلاف استراماچونی و فتحی باید هر چه زودتر برطرف شود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایمان عالمی: با شیخ و میلیچ استقلال کامل می شود؛ نمره قبولی سعادتمند بسته به فصل نقل و انتقالات است!

س مه 26 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از سرگیری مجدد لیگ می‌تواند امیدواری را به جامعه تزریق کند و شرایط سختی که بر جامعه مستولی شده را تاحدودی بهبود بخشد.               به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشک...