لیگ را با همان تیم خاص برگزار کنند/ دوربین میثاقی را راه ندادیم آشوب کرده است

به گزارش مشرق، سعید رمضانی در خصوص مسائل مختلف پیرامون تمرینات استقلال و همچنین اظهارات شب گذشته محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

*هیچ‌کس بدون تست کرونا نمی‌تواند وارد مجموعه انقلاب شود

وی در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه استقلال هم به برگزاری بازی‌ها انتقاد دارد، اظهار داشت: بحث انتقاد نیست حرف ما این است که وقتی می‌خواهید کاری انجام دهید باید با برنامه باشد. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کردند که اگر باشگاه استقلال مشکلی نداشت اجازه می‌داد دوربین برنامه ما به داخل برود.این صحبت بازی با افکار عمومی است. اگر قرار است دوربین برنامه‌ای به محل تمرین استقلال بیاید، باید نامه نگاری صورت بگیرد و کادر فنی و سرپرستی تیم آن را بررسی کرده و سپس مجوز صادر کند. ثانیا مجموعه انقلاب و زمینی که ما در آن تمرین می‌کنیم محلی کاملا ایزوله است و اصلا هیچ کسی بدون تست‌های کرونا اجازه ندارد وارد آن مجموعه شود.

* میثاقی چون دوربینش را به تمرین راه ندادیم آشوب کرده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: متاسفانه در یک برنامه زنده هر چه دوست دارند می‌گویند. مثلا صحبتی شده که تیم‌هایی که به ضررشان است مخالف برگزاری لیگ هستند. محمدحسین میثاقی چون دوربین برنامه‌اش وارد محل تمرین استقلال نشده، آشوب به پا کرده، چرا؟ چون او منافع برنامه‌اش را دیده است. آنوقت چطور انتظار دارد من منافع باشگاه و تیم استقلال را نبینم؟ هر چیزی عرفی دارد و حضور در محل تمرین استقلال نیز قوانینی دارد که باید به آن احترام گذاشت. 

*اگر اتفاقی بیفتد چه کسی مسئولیت قبول می‌کند؟

رمضانی با انتقاد از روند برگزاری مسابقات گفت: من دفعه پیش هم گفتم که آقایان چه برنامه‌ای برای شروع تمرینات دارند ولی کسی توجهی نکرد. اگر اتفاقی بیفتد آیا مسئولیتی قبول می‌کنند؟ الان می‌گویند اگر 5 بازیکن از یک تیم کرونا گرفته باشند بازی‌های آنها لغو می‌شود اما سؤال من این است اگر بر فرض دو دروازه‌بان یک تیم با این مشکل مواجه شوند چه کار باید کرد؟ چه برنامه‌ای برای این مشکلات وجود دارد؟ اینکه صرفا یک پروتکل برای باشگاه‌ها بگذارند دوای درد تیم‌ها نیست. ما چگونه می‌توانیم از نظر امکانات به تیم‌های اروپایی برسیم؟

بیشتر بخوانید:

استقلال نمی‌تواند از 2 بازیکنش استفاده کند

* 2-3 روز است آشفته شده‌ایم

وی یادآور شد: مثلا مدعی شده‌اند برای هر بازیکن باید یک اتاق رزرو کنیم. شما به من بگویید در شهرستان‌ها کدام هتل 50 اتاق دارد؟ ما از کجا بدانیم کارمندان هتل‌ها که بازیکنان‌مان در آن مستقر می‌شوند تست کرونا داده‌اند؟ ما دو سه روز است درگیر تمرین شده‌ایم ولی انصافا آشفته هستیم. قبل از اینکه تیم به سالن وزنه برود باید چند نفر را به آنجا بفرستیم و تمام موارد را بررسی کنیم، اجازه ندهیم کسی داخل شود، به بازیکنان بگوییم با کسی عکس نگیرید و....اینها همه مشکلات ماست. کدام تیم می‌تواند این امکانات را داشته باشد؟ آیا تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم شرایط رعایت پروتکل را دارند؟ 

* بازیکنان استقلال با ترس و لرز تمرین می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: قبل از گرفتن تصمیم باید کارشناسی صورت بگیرد نه اینکه در یک برنامه تلویزیونی بگویند تیم‌هایی که نمی‌خواهند مسابقات برگزار شود به خاطر منافع‌شان چنین حرف‌هایی می‌زنند. فرض کنید ما به خاطر منافع‌مان این حرف را زدیم مگر خلاف کردیم؟ کل فوتبال به خاطر منافعش است. در اروپا فوتبال به خاطر منافع اقتصادی برگزار می‌شود آیا این موضوعات را می‌توان کتمان کرد؟ اگر اتفاقی برای بازیکنی در اروپا رخ دهد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و کسی لطمه نمی‌خورد. با همه این امکانات اروپایی برخی تیم‌ها لیگ‌شان را تعطیل کرده‌اند. ما اصلا تکلیف‌مان را نمی‌دانیم و بازیکنان تیم هر روز به من می‌گویند آیا کسی تضمین می‌دهد ما دچار بیماری نشویم؟ بازیکنان استقلال هر روز با ترس و لرز تمرین می‌کنند. تازه اینها شرایط تمرینات است وای به حال اینکه وارد مسابقات، پروازها و .. شویم.

*مگر بازیکنان استقلال از سر راه آمده‌اند؟

رمضانی در پاسخ به این سؤال که نظر فرهاد مجیدی چیست؟ گفت: مجیدی هم نظر بازیکنان را دارد. مگر بچه‌های تیم استقلال از سر راه آمده‌اند؟ مجیدی هم می‌گوید یک نفر شجاعت داشته باشد و بیاید و مسئولیت قبول کند که اگر کسی کرونا گرفت، تبعات آن را بپذیرد.با این شرایط ما به چیزی نمی‌رسیم.

*مگر فوتبال 4 نفره است که 4 نفره تمرین کنیم؟

وی در خصوص اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان شب گذشته مدعی شد فوتبال شغل آنهاست و نباید تعطیل شود،‌گفت: فوتبال باید ادامه پیدا کند اما باید راهکارهایش را هم پیدا کنیم در همین برنامه فوتبال برتر که چند شب پیش پخش شد تا ساعت 11 و نیم شب کسی نمی‌دانست برنامه تمرینات و بازی تیم‌ها چیست.در این چند روز گفته‌اند قرار است ناظر ویژه در تمرینات حاضر شود، ناظر بیاید اما امکاناتش کجاست؟ من می‌گویم برنامه درست و اصولی با مشورت باید انجام شود و لیگ فصل آینده را با قدرت شروع کنند. قبل از اینکه تصمیم بگیرند تاریخ مسابقات را اعلام کنند آیا از باشگاه‌ها نظرسنجی کردند؟ کدام جلسه با پزشکان تیمها انجام شده است؟ می‌گویند 4 نفر 4 نفر تمرین کنید. مگر فوتبال 4 نفره است؟ به نظر شما با 4 نفر می‌توان تاکتیک اجرا کرد؟

*به دیاباته برای برگشت نامه زدیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که بازیکنان خارجی استقلال کی به تهران برمی‌گردند، عنوان کرد: میلیچ روز چهارشنبه به تهران می رسد و برای دیاباته هم نامه زدیم که اجازه خروج از کشورش را بگیرد و به تهران برگردد.

* اگر فوتبال فقط یک تیم است لیگ را با همان یک تیم برگزار کنند!

رمضانی در خصوص اینکه اگر این دو بازیکن به تهران برگردند قرنطینه می‌شوند یا خیر،‌گفت: اگر شما جواب این سؤال را می‌دانید من هم می‌دانم! اصلا نمی‌دانیم تیم‌هایی که بازیکن خارجی دارند چگونه می‌خواهند بازیکنانشان را به لیگ برگردانند. فقط یک تصمیم گرفته شده و به باشگاه‌ها اهمیتی داده نمی‌شود. 4 تیم نامه رسمی زده‌اند که در بازی‌ها شرکت نمی‌کنیم اما کو گوش شنوا. فقط یک تیم است که می‌گوید بازی‌ها برگزار شود، مگر فوتبال فقط یک تیم است؟ اگر اینگونه است، کاری کنند آن تیم با خودش بازی کند و لیگ را با همان یک تیم برگزار کند! لیگی که منافع باشگاه‌ها در آن لحاظ نمی‌شود به چه دردی می‌خورد؟

* با این شرایط مگر می‌شود اردو برگزار کرد؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است استقلال به اردو برود، گفت: کدام اردو؟ استخرها تعطیل است، سالن‌های وزنه همه بسته‌اند، می‌گویند بازیکنان ماساژ نگیرند و از ریکاوری سرد و گرم استفاده نکنید. آیا در فصل بدنسازی می‌شود این کارها را انجام نداد؟ به نظر شما در مورد برگزاری لیگ و سختی‌هایش اصلا فکری صورت گرفته است؟ نمی‌دانم چه بگویم فقط اینکه خدا کند اتفاقی برای کسی نیفتد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال و ظهور اشخاص گمنام با ادعاهای عجیب و باورنکردنی!

س مه 26 , 2020
سرویس ورزش مشرق - چندی پیش صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام یک گفت‌وگوی زنده با احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه داشت که شائبه هایی را به همراه داشته است. در این ماجرا به یک باره شخصی به این گفت‌وگو اضافه شد و خود را بازیکن سابق استقلال معرفی کرد. این شخص...