کاش ادامه لیگ فوتبال متمرکز انجام می‌شد

به گزارش مشرق، حسین فرزامی در مورد آغاز تمرینات تیم ها و شروع دوباره لیگ نوزدهم گفت: با توجه به اینکه بازیکنان نزدیک به سه ماه از شرایط آرمانی به دور بوده اند، نقش مربی بدنساز در ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان و اینکه آنها دچار مصدومیت نشوند، بسیار تأثیرگذار است. درست است که بازیکنان همگی در خانه و زیر نظر کادر فنی تمرین می کردند اما آمادگی جسمانی با تمرینات پرفشار در زمین به دست می آید، بنابراین باید تمرینات به گونه ای باشد که هم بازیکنان آماده شوند و هم خدای ناکرده دچار مصدومیت نشوند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که چه راهکاری به کادر فنی می دهید تا بازیکنان به شرایط آرمانی بازگردند، گفت: سه ماه زمان کمی نبود، کادر فنی می داند که راه سختی در پیش دارد، بنابراین باید برای هر روز یک برنامه تمرینی متنوع داشته باشد تا هم بازیکنان دچار یکنواختی نشده و هم تمرینات شاداب و پرنشاط بتواند شرایط روحی آنها را بالا برده و آنها به مرز آمادگی کامل برسند. مجیدی یکی از مربیانی است که خودش در زمان بازیگری همیشه آمادگی کامل را داشته و همه از او به نیکی یاد کرده و او را بابت حرفه ای بودنش تحسین می کردند. به طور حتم حالا او می تواند با مشورت با دیگر اعضای کادر فنی و خصوصاً مربی بدنساز تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان در نظر گرفته تا آنها بتوانند تا شروع لیگ به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

خطر بازیکنان استقلال را تهدید می‌کند

وی در مورد خطراتی که برای بازیکنان در شروع لیگ به وجود خواهد آمد، گفت: این روزها همه تیم ها رعایت نکات بهداشتی را انجام می دهند و بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت، بازیکنان را آماده تمرین می کنند اما با شروع لیگ برخوردها زیاد خواهد بود و هر لحظه احتمال اینکه بازیکنی خدای ناکرده دچار ویروس کرونا شود، وجود دارد. کاش می شد بازی ها به صورت متمرکز انجام شود تا تیم ها نخواهند برای این ۹ هفته باقیمانده مرتب از این شهر به آن شهر بروند.

فرزامی تصریح کرد: این ۹ هفته باقیمانده و بازی های حذفی هزینه های زیادی برای تیم ها خواهد داشت. شرایط پرواز، هزینه های هتل که هر بازیکنی در یک اتاق باید باشد می تواند به ضرر تیم ها باشد اما اگر مسابقات در یک شهر برگزار می شد، می توانستیم هم از هزینه ها کم کنیم و هم بیش از اندازه نگران بازیکنان نباشیم اما در هر صورت همه باید مراقب باشند تا خدای ناکرده هیچکس به این ویروس کشنده مبتلا نشود.

وی در مورد شرایط جام حذفی هم گفت: تیم های باقیمانده در کمترین زمان می توانند به فینال رسیده و قهرمان شوند. استقلال دو بازی تا قهرمانی فاصله دارد، با توجه به اینکه شرایط لیگ برای آبی پوشان سخت شده، مجیدی می تواند با یک برنامه ریزی دقیق از این دو بازی به سلامت عبور کرده و جام قهرمانی را در دست بگیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ماجرای شادی بعد از گل نیکبخت مقابل استقلال

س مه 26 , 2020
فیلم/ماجرای شادی بعد از گل نیکبخت مقابل استقلال - مشرق نیوز ...