10 بازی سرنوشت ساز در انتظار مجیدی

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی حدود 7 سال بعد از خداحافظی از فوتبال و البته 5 بازی سرمربیگری موقت آبی ها در فصل گذشته برای لیگ نوزدهم بعد از جدایی استراماچونی به عنوان سرمربی دائم استقلال انتخاب شد تا رسما وارد عرصه حرفه ای مربیگری شود.

بیشتر بخوانید:

سوغاتی دیاباته و تیک آبی صفحه استقلال

فرهاد مجیدی تا بدین جای کار در بازی هایی که روی نیمکت استقلال نشسته نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است اما او برای اینکه بتواند حضور خود روی نیمکت آبی ها را تضمین کند 10 بازی حساس در لیگ برتر و البته چند بازی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد که در صورت موفقیت در آنها می تواند سرمربی آبی ها در لیگ بیستم باقی بماند.

با این شرایط فرهاد مجیدی فرصت کمی در اختیار دارد تا بتوان تیمش را آماده شروع دوباره لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کند، بازی هایی که نتیجه آن در آینده سرمربی جوان آبی ها کاملا حیاتی خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زمان بازگشت آخرین مصدوم استقلال

د مه 25 , 2020
به گزارش مشرق، محسن کریمی بازیکنی است که در هفته های اول لیگ نوزدهم رابط صلیبی اش پاره شد تا هفته های زیادی به دور از میادین باشد.با این حال محسن کریمی از اواخر هفته آینده به تمرین استقلال اضافه می شود تا رفته رفته خود را آماده بازگشت به میادین کند. د...