فکری: توهین‌ها به من برنامه‌ریزی شده بود

به گزارش مشرق، محمود فکری درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: خیلی‌ها در دنیا دچار این ویروس شده و خوب شدند. درصد کرونا در ورزشکاران کمتر بوده است. اگر چه مشخص نیست آمارهایی که می‌دهند، چقدر درست است. یکسری نیز شیطنت می‌کنند و برای اینکه بازی‌ها برگزار نشود، آمار غیر واقعی می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

محمود فکری نباید آن حرف را می‌زد

وی افزود: قرار نیست هر کسی دچار ویروس کرونا شود، اتفاق خاصی برای او بیفتد. از طرفی، مشاغل کارشان را آغاز کرده‌اند تا چرخه اقتصادی راه بیفتد، فوتبال نیز با رعایت مسائل بهداشتی از سر گرفته می‌شود، هر چند بازیکنان درون زمین تنه به تنه می‌شوند و برخورد فیزیکی دارند، اما قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد و بیشتر کسانی که بیماری دیابت، سرطان را داشته یا سن بالایی داشته‌اند، فوت کرده‌اند. این ویروس پیچیده است و کاری نمی‌توان کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به معضلات برگزار نشدن ادامه مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: اگر لیگ را تعطیل کنیم، لیگ فصل آینده نیز باید تعطیل شود، چرا که گفته شده که اوج گیری ویروس در ماه‌های بعد آغاز خواهد شد. بنابراین، قرار نیست ویروس کرونا از بین برود و باید با این شرایط، منطقی تصمیم گرفت و اگر بخواهیم با تنش موضع‌گیری کنیم، نمی‌توانیم تصمیم درستی بگیریم. 

فکری در مورد اینکه اظهاراتش ممکن است مخالفانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: صد در صد همینطور است. بالای 10 باشگاه از جمله باشگاه خودمان یعنی نساجی خواهان عدم برگزاری لیگ بودند و ما هم حمایت کردیم، اما اگر در مجموع قرار به تعطیلی باشد، فصل بعد نیز باید تعطیل شود. اعلام کرده‌اند که در ماه‌های آینده بار دیگر شاهد شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.

وی در خصوص اینکه با استقلال افتخارات زیادی کسب کرده است، اما اظهارات اخیرش در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در صورت تعطیلی لیگ، باعث انتقاد هواداران استقلال از او شد، گفت: خیلی نمی‌خواهم بار دیگر وارد این قضیه شوم که گفته بودم در صورت برگزار نشدن لیگ، قهرمانی به پرسپولیس برسد. وقتی اینها را گفتیم استقلالی‌ها انتقاد کردند که در سال‌های قبل تیم‌هایی بودند که با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار داشتند، اما تیم‌های پایین جدول آنها را گرفتند. ما گفتیم بازی‌ها برگزار شود تا حق به حقدار برسد، ولی موضع‌گیری باشگاه استقلال مخالفت با برگزاری بازی‌هاست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: به ما انتقاد و توهین کردند که لیگ برگزار شود، چون اگر استقلال تیم فولاد خوزستان را در بازی عقب افتاده خود شکست دهد، شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. امروز اما می‌گویند لیگ برگزار نشود. ما که نفهمیدیم با چه تصمیمی موافق هستند. بهتر است با این شرایط کنار بیاییم و زندگی کنیم. 

فکری درباره اینکه شاید نسل جدید او را نمی‌شناسد، تصریح کرد: اتفاقا نسل جدید فکری را خوب می‌شناسد و برای شناختن لازم نیست که بازی‌ها را دیده باشد. نسل جدید با سرچ کردن در اینترنت می‌تواند بفهمد فکری برای استقلال چه کار کرده است. بحث این است که حملات و انتقادها مهندسی شده بود. 

وی با اشاره به حملاتی که به او شد، افزود: یکی از انتقادها به من این بود که 9 بازی در لیگ باقی مانده است و چطور گفته‌ام پرسپولیس باید قهرمان شود. الان که لیگ می‌خواهد برگزار شود تا حق به حقدار برسد، چرا استقلال مخالف برگزاری است؟ طرفداران این تیم حق دارند که بازی‌ها برگزار شود، چون اتفاقات زیادی در فوتبال می‌افتد. زمانی در استقلال 12 امتیاز بالاتر از پرسپولیس بودیم، اما در نهایت این تیم جای ما را گرفت و سایپا نیز قهرمان شد. هواداران استقلال حق دارند که خواهان ادامه لیگ باشند، چون امتیازات زیادی رد و بدل می‌شود، اما چرا از باشگاه خودشان انتقاد نمی‌کنند که چرا مخالف برگزاری لیگ هستند؟ اگر لیگ برگزار شود، حق به حقدار می‌رسد. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران یادآور شد: اینکه بگوییم هجمه‌های وارد شده از روی نادانی و عدم شناخت بوده است، درست نیست، بلکه برنامه ریزی شده بود و از احساسات هواداران سو استفاده کردند. هجمه‌ها و توهین‌هایی به من شد که از خانواده خودمان بود. 

فکری درباره اینکه اظهارنظرهای بعدی او را به اختلاف با فرهاد مجیدی ارتباط دادند،گفت: بارها تاکید کردم که هیچ فردی مدنظرم نبود و صحبتم کلی بود. کاری ندارم که چه کسی به خودش گرفته است. اگر گفتم خیانت کرده‌اند، بحثم این بود که خیلی‌ها به استقلال خیانت کردند. اسمی نبردم، اما اگر کسی به خودش گرفته است، ارتباطی به ما ندارد. 

وی در ادامه درباره وضعیت تیمش با شروع تمرینات گفت: ما نظم خاصی در تمرینات به صورت مجازی داشتیم و بازیکنان را رها نکردیم. فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ کم نیست و تنها مسئله ما فاصله کم بازی‌ها خواهد بود، چون ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان تاکید کرد: نظرات مختلفی برای شروع دوباره لیگ می‌شنویم و خواهشم این است که نظرات را بشنویم و احترام بگذاریم. قرار نیست به نظرات دیگران توهین کنیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که ضرر کمتری برای فوتبال ما داشته باشد. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

10 بازی سرنوشت ساز در انتظار مجیدی

د مه 25 , 2020
به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی حدود 7 سال بعد از خداحافظی از فوتبال و البته 5 بازی سرمربیگری موقت آبی ها در فصل گذشته برای لیگ نوزدهم بعد از جدایی استراماچونی به عنوان سرمربی دائم استقلال انتخاب شد تا رسما وارد عرصه حرفه ای مربیگری شود. بیشتر بخوانید: ...