چند خبر کوتاه از استقلال/ پیام سعادتمند در آستانه نهمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی؛ ابراز نگرانی باشگاه استقلال از شروع لیگ برتر با شیوع کرونا!

اخبار باشگاه استقلال

باشگاه استقلال امروز توضیحاتی در خصوص از سرگیری رقابتهای لیگ برتر در کانال رسمی خود منتشر کرد.

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه نهمین سالگرد اسطوره فقید باشگاه استقلال پیامی که در کانال رسمی تلگرام این باشگاه منتشر شد، یاد و خاطره اسطوره فقید باشگاه استقلال را گرامی داشت.

* پیام سعادتمند در آستانه نهمین سالگرد مرحوم ناصر حجازی

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال احمد سعادتمند در آستانه نهمین سالگرد اسطوره فقید باشگاه استقلال پیامی را بدین مضمون صادر نمود.

می گویند: پهلوانان هرگز نمی میرند.برای ناصرخان حجازی هم بایدگفت ونوشت که هرگز نرفت واز یادها هم نمیرود.برای مردیکه صداقت وصراحت کلامش ستودنی بود،برای مردیکه با گذشت ۹ سال از پروازش درباورها نمی نشیند که ناصرخان حجازی ازبین مارفته است و مردم هنوز چون زنده ای استوار،اورادوست دارند.

حجازی بودن،حجازی ماندن آسان نبود. باید مردباشی، جوانمردی کنی تاحجازی باشی واو چنین بود.چنان در دل ها باقی ماند که امروز همچون پهلوانی زنده او را می ستایند.درآستانه نهمین سالگرد درگذشتش افتخار می کنیم که مردی چنین بزرگ درمکتب استقلال بزرگ شد تا افتخاری بزرگ برای این باشگاه باشد.

آن چه حجازی بر جای گذاشت صداقت،صراحت کلام و پاکی بود که باشد ما نیز چون او ادامه دهنده راهی شویم که او را ماندگار کرد.اسطوره ای ماندگار برای این فوتبال که تا همیشه نامش مایه افتخار ما خواهد بود.روحش شاد و یادش گرامی باد. 


* آغاز تمرینات استقلال پشت درهای بسته!

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرینات تیم فوتبال استقلال با نظر فرهاد مجیدی از صبح امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.

به دلیل شرایط خاص کشور و بنا به دستور مقامات مربوطه، تمرینات استقلال به منظور حفظ سلامت بازیکنان و دیگر عوامل تیم با تدابیر خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی  و پشت درهای بسته انجام می‌گیرد.

به این ترتیب امکان حضور هواداران عزیز و اصحاب محترم رسانه تا اطلاع ثانوی در تمرینات استقلال وجود ندارد.


* باشگاه استقلال: باید نگرانی فوتبالیست ها را درک کرد

بازی های لیگ به زودی آغاز می شود اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟

در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور همچنان بالا می رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به این بیماری می‌رسد، در روزهایی که پزشکان و وزارت بهداشت هشدارهای لازم را می‌دهند، می‌توان نگران نبود؟ می‌توان آسوده پا به میدانی گذاشت که در آن برخورد با بازیکن حریف و هم تیمی اجتناب ناپذیر است؟

شروع لیگ فوتبال آلمان شاید انگیزه‌ای برای لیگ ما شد تا به فکر آغاز دوباره آن بیافتیم، اما آیا امکانات ما با کشورهای اروپایی برابری می‌کند؟ آیا هتلی را می‌توان رزرو کرد که تنها مختص به یک باشگاه باشد؟ می‌توان با یک پرواز اختصاصی به شهرهای میزبان سفر کرد؟

حال که تست کرونا دو بازیکن داخلی مثبت اعلام شده، حق داریم نگران باشیم. حق داریم نگران وضعیتی باشیم که کم قربانی نگرفته و در این بین جوان و پیر، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد و به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

نگران وضعیتی هستیم که ممکن است از لیگ فوتبال ایران هم قربانی بگیرد. نگران امکاناتی هستیم که می‌دانیم با اروپا برابری نمی‌کند.  اگر چه در شروع لیگ از کشورهای پیشرفته الگو می‌گیریم اما آیا در امکانات نداشته مان هم الگو پذیری می‌کنیم؟ آیا امکانات و بستر لازم را برای برگزاری بازی های لیگ فراهم کرده‌ایم؟

مربی نگران است، بازیکن نگران است و این نگرانی در این سیر صعودی مبتلایان به کرونا اگر نباشد، غیر عادی است. باید  فوتبالیست‌هایی که نگران سلامتی خود، خانواده و جامعه شان هستند را درک کرد و به دغدغه های آنها احترام گذاشت.

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ فیفا مطالبات طلبکاران را پرداخت می کند؛ شیج و میلیچ در انتظار مجوز خروج!

چند خبر کوتاه از استقلال/ شکایت باشگاه استقلال از دو رسانه؛ میلیچ شایعه سازان را تهدید کرد

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور استقلالی ها در نظر سنجی AFC؛ پرداخت مطالبات بازیکنان جا مانده

چند خبر کوتاه از استقلال/ پایان قصه ملاقات سعادتمند و مجیدی؛ دردسر جدید برای بلبلی جوان!

چند خبر کوتاه از استقلال/ برای اولین بار وعده سعادتمند عملی شد؛ افراد نزدیک به مجیدی از باشگاه حذف شدند!

چند خبر کوتاه از استقلال/ چشم آبی ها به زمین خوب روشن شد؛ شکایت استقلالی از فاضلاب مجازی

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به مناسبت نهمین سالگرد پرواز اسطوره تاج و استقلال.. ناصر حجازی/ عقاب از شهر کلاغ ها پرید!

ج مه 22 , 2020
امروز نهمین سالگرد درگذشت اسطوره و بزرگ مرد تاریخ باشگاه استقلال، شادروان ناصر حجازی است. به گزارش استقلال نیوز، ناصر حجازی دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران و استقلال(تاج)، ساعت 10:55 دقیقه صبح روز دوشنبه دوم خرداد 1390 در بیمارستان کسری تهران جان...