سیدحسین حسینی: انگار جان ما مهم نیست/ به‌خاطر دخترم عصبانی بودم

به گزارش مشرق، مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چندی پیش توصیه کردند انجام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی امکان‌پذیر است و برهمین‌اساس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فورا دستور برگزاری تمرینات را صادر کردند تا تیم‌ها با انجام مراحل آماده‌سازی برای برگزاری هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر آماده شوند و این درحالی است که استقلالی‌ها که به‌خاطر یک بازی عقب‌مانده با فولاد درجدول رده‌بندی۲۰ بازی دارند باید زودتر از تیم‌های دیگر به‌سرعت به سروسامان و انسجام تاکتیکی رسیده و خود را برای دیدار حساس مقابل شاگردان جواد نکونام آماده کنند.

تغییر دقیقه‌نودی محل تست استقلالی‌ها

استقلالی‌ها قرار بود روز گذشته در بیمارستان جم تست کرونا بدهند اما در دقیقه نود محل تست تغییر کرد. درواقع قرار بود این تست در بیمارستان جم صورت بگیرد و تمام موارد بهداشتی دراین موضوع لحاظ شده بود ولی برای راحتی بازیکنان و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه حرف‌وحدیث احتمالی؛ با هماهنگی مدیریت بیمارستان جم قرار شد که این تست در مجموعه انقلاب انجام شود. قرار شد قبل از حضور بازیکنان در این مجموعه؛ محل تست کاملا ضدعفونی شود و تمام موارد بهداشتی قبل و بعد از گرفتن تست لحاظ شود. ضمنا درکنار این تست؛ بازیکنان در یک کلاس آموزشی درباره پیشگیری از بیماری مهلک کرونا با حضور پزشکان متخصص در این زمینه شرکت کردند.

اوضاع بهاری شاگردان مجیدی زیر باران

بازیکنان استقلال یک‌به‌یک درحالی به محل انجام تست در مجموعه ورزشی انقلاب و در مجاورت زمین تمرین خود می‌رسیدند که چهره نگران و مغموم آنها در زیرباران بهاری بیشتر از هر چیز دیگر خودنمایی می‌کرد، هرچند اوضاع شاگردان مجیدی هم مثل همین فصلی که در آن قرار داریم، بهاری است و هر دقیقه به یک وضعیت است و مشخص نیست تیمی که سه ماه تمرین نکرده و از آن انسجام لازم به دور است چه آینده‌ای در پیش خواهد داشت. هرچند عده‌ای خوشبینانه به یک بازی عقب‌مانده استقلال اشاره کرده و اعتقاد دارند شاگردان مجیدی اگر همان کیفیت قبل از تعطیلات را ارائه دهند و دست این مربی برای انجام تاکتیک‌های لازم با حضور تمامی بازیکنانش باز باشد به‌طورقطع این تیم باز هم جزء مدعیان قهرمانی قرار خواهد گرفت اما آنچه از چهره بازیکنان استقلال مشاهده می‌شد، چیزی جز ناامیدی و یأس در این مقطع نبود.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت حسینی از شروع لیگ: یک جام بخرند و به آنها بدهند

استقلالی‌ها: چرا باید در لیگ شرکت کنیم؟

اما نکته اساسی و موضع مشترک بیشتر بازیکنان آبی‌پوش در مواجهه با کادر فنی و سرپرستی این باشگاه درمحل انجام تست این بود که چرا با وجود آنکه هنوز مخاطرات و ویروس کرونا از بین نرفته باید در تمرینات شرکت کرده و کار را آغاز کنیم. عده‌ای نیز پا را فراتر از این گذاشته و عنوان می‌کردند که باید ادامه فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر را به‌ هر قیمت ممکن تحریم کرده و در مسابقات شرکت نکنند. آنها با این صحبت که فوتبالیست هستند و اگر فوتبالیست‌ها کرونا بگیرند عمر حرفه‌ای‌شان به پایان رسیده و شغل دیگری هم ندارند، برای اظهارات خود دلیل آورده و معتقد بودند یک‌بار برای همیشه باید جلوی برخی تصمیمات ایستاد.

همچنین برخی دیگر به شوخی عنوان می‌کردند «از آنجایی که لیگ‌های اروپایی درحال آغاز شدن هستند ما هم باید فدای آنها بشویم ولی انگار مسئولان ما نمی‌دانند که آنجا با حق‌پخش‌های کلان و اسپانسرهای مختلف طرف‌حساب هستند و باید به‌خاطر متضرر نشدن همه‌جانبه تیم‌ها و اسپانسر‌ها، لیگ‌های اروپایی از سر گرفته شود اما اینجا ما پول خودمان را هم به‌زور می‌گیریم و هنوز برخی ۵۰درصد قراردادشان را هم نگرفته‌اند، پس چه ضرر و زیانی در کار است که راضی به تعطیلی رقابت‌ها نمی‌شوند؟ مگر حق پخش یا اسپانسری در کار است که باید جان‌مان را به‌خاطرش به خطر بیندازیم و درنهایت هم با دورشدن از خانواده‌هایمان احتمالا به قرنطینه برویم.» بااین‌حال اظهارنظر یکی از بازیکنان استقلال جالب‌تر از سایرین بود و او ضمن تعجب از اصرار پرسپولیسی‌ها و بازیکنان این تیم برای برگزاری ادامه لیگ این‌طور عنوان کرد که آنها که به این‌طور جام‌گرفتن عادت دارند پس چه نیازی هست که جان بازیکنان و کادر فنی ۱۵ تیم دیگر لیگ را به خطر ‌اندازند؟

حسینی: انگار جان ما برای کسی اهمیت ندارد

طبق عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده در حاشیه انجام تست کرونای بازیکنان استقلال یک نفر از همه شاکی‌تر و ناراحت‌تر بود؛ سیدحسین حسینی مرد شماره یک آبی‌ها و گلر اول تیم در فیلمی که از او منتشر شد، بسیار ناراحت و معترض بود و می‌گفت بهتر است یک جام بخرند و به پرسپولیسی‌ها بدهند، حتما باید یک نفر جانش را از دست بدهد تا متوجه خطرات ویروس کرونا بشوند.

با حسینی تماس گفتیم تا درخصوص این ماجرا با او گفت‌وگو کنیم. او که هنوز ناراحت بود، گفت: «به‌خدا بیشتر از هر چیز نگران خانواده و مانلی دخترم هستم. او هنوز یک‌سالش نشده و چه گناهی دارد؟ اعصابم به همین دلیل خرد بود و هنوز هم ناراحت هستم.»

وی افزود: «این‌طور به نظر می‌رسد که جان‌مان اصلا برایشان مهم نیست و هر تصمیمی که بخواهند می‌گیرند. حتما باید یک نفر کرونا گرفته و جانش را از دست بدهد تا متوجه این خطر بزرگ شوند؟ این فقط ما نیستیم که درگیر می‌شویم بلکه کادرفنی، داوران و عوامل برگزاری و خانواده‌های آنها نیز درگیر موضوع خواهند شد،  خدا آخر و عاقبت این لیگ را به خیر کند.»

حسینی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است استقلال با آغاز رقابت‌ها به کورس مدعیان برگردد، گفت: «فعلا مسائل فنی و این‌طور صحبت‌ها اصلا در اولویت نیست. ما نگران جان خود و خانواده‌هایمان هستیم، پس چطور می‌توانیم به مسائل فنی و تاکتیکی فکر و روی چنین مسائلی تمرکــــز کنیم؟»

ارسال نظر

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “سیدحسین حسینی: انگار جان ما مهم نیست/ به‌خاطر دخترم عصبانی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا نیکبخت به اتلتیکومادرید نرفت؟

پ مه 21 , 2020
به گزارش مشرق، سال‌ها قبل نیکبخت واحدی از اتلتیکو مادرید پیشنهاد خیلی خوبی دریافت کرد که مسؤلان باشگاه استقلال هم آن را تائید کردند، اما بهرحال او بنا به دلایلی که خودش تشخیص داد نرفت و در فوتبال ایران ماند. همان زمان شایعه شد که علیرضا به خاطر یک فرد ...