مسابقات لیگ برتر در حد محلات خواهد بود

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص شروع لیگ برتر در اوایل تیرماه اظهار داشت: سلامتی بازیکنان باید در اولویت سازمان لیگ باشد، اینکه می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند تصمیم خوبی است، اما هنوز بسیاری از شهر‌های کشور آمادگی برگزاری مسابقات را ندارند.

وی ادامه داد: اگر بتوانند بازی‌ها را چهار روز یکبار در شهر‌هایی که وضعیت سفید دارند، برگزار کنند، شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود و بازیکنان در امنیت بیشتری از نظر سلامتی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت حسینی از شروع لیگ: یک جام بخرند و به آنها بدهند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: با این شرایطی که برای تیم‌ها به وجود آمد نباید منتظر بازی‌های با کیفیت باشیم. به نظر من مسابقات در حد محلات خواهد بود، چون بعد از سه ماه تیم‌ها می‌خواهند دوباره بدنسازی کنند و کار‌های تاکتیکی را مرور کنند. تا زمانی که بخواهند تاکتیک خود را دیکته کنند، مسابقات تمام خواهد شد.

فلاحت‌زاده درباره شرایط استقلال هم عنوان کرد: ظاهرا روند استقلال نسبت به قبل بهتر شده است. احمد سعادتمند توانسته در این شرایط مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. همچنین به بازیکنان خارجی استقلال هم پرداختی‌هایی داشته‌اند. سعادتمند در این شرایط کشور شاهکار کرده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم فرصت کافی به سعادتمند داده شود و زیاد در کارش دخالت نکنند تا بتواند استقلال را سروسامان دهد. اینکه سعادتمند از نصرالله عبداللهی به عنوان مشاور خود استفاده می‌کند مایه دلگرمی پیشکسوتان استقلال شده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیدحسین حسینی: انگار جان ما مهم نیست/ به‌خاطر دخترم عصبانی بودم

پ مه 21 , 2020
به گزارش مشرق، مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چندی پیش توصیه کردند انجام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی امکان‌پذیر است و برهمین‌اساس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فورا دستور برگزاری تمرینات را صادر کردند تا تیم...