سیدحسین حسینی: جان آدم‌ها مهم‌تر از یک جام است؛ دایره داوری های که به ضرر ما شده خیلی وسیع است

سید حسین حسینی

دروازبان ملی پوش استقلال گفت: خیلی دوست دارم آن دسته از داورهای که همچنان به اشتباهات خود اعتراف نکرده اند بیایند و صادقانه بگویند چه میران علیه استقلال سوت زده اند تا مشخص شود ما حقمان قهرمانی بود یا نه!

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان استقلال در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط استقلال پس از تعطیلی لیگ برتر و بحث برگزاری مسابقات، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انگار دارم روزهای آخر دوران فوتبالم را پشت سرمی‌گذارم

هیچ چیز تمرین گروهی نمی‌شود. فضایی ایجاد شده که من فکر می‌کنم دارم روزهای آخر دوران فوتبالم را پشت سرمی‌گذارم. تحمل 70 روز خانه‌نشینی و دوری از تمرینات گروهی سخت است.

* از طریق مربی بدنسازمان با کادر فنی در ارتباطیم

ما از طریق آقای علی ربانی، مربی بدنسازمان با آقا فرهاد در تماس هستیم و هر 2 یا 3 روز یک بار فیلم تمرین‌های‌مان را می‌فرستیم. طبیعی است که اگر الان تیم ما دور هم جمع بود کار برای مربیان هم راحت‌تر می‌شد.

* ما مثل پرسپولیس ورزشگاه خصوصی نداریم

ورزشگاه انقلاب یک ورزشگاه خصوصی نیست و آدم‌های زیادی آنجا رفت و آمد دارند و این موضوع می‌تواند سلامت همه ما را تهدید کند. ما مثل پرسپولیس ورزشگاه خصوصی نداریم. آنها در درفشی‌فر راحتند.

* فاصله اجتماعی در فوتبال امکان‌پذیر نیست

فاصله اجتماعی در فوتبال امکان‌پذیر نیست. شاید پرسپولیس به خاطر اینکه ورزشگاه اختصاصی دارد خیالش راحت باشد اما ما چنین امکاناتی نداریم و اگر هم داشتیم باز هم نمی‌شد در بازی‌ها این مسائل را رعایت کرد. شما تصور کنید فقط یک نفر ناقل باشد آن وقت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

* استقلال هرگز از شروع لیگ نمی‌ترسد

اگر ما درباره شروع نشدن لیگ حرف بزنیم بعضی‌ها فکر می‌کنند استقلال از شروع لیگ می‌ترسد. من به این دوستان پیام می‌دهم که چنین تفکری نداشته باشید. استقلال هرگز از شروع لیگ نمی‌ترسد چون ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم.

* جان آدم‌ها مهم‌تر از یک جام است

امیدوارم آن کسی که می‌خواهد نامه شروع لیگ را امضا کند ما را هم مثل خانواده خودش در نظر بگیرد و بعد فرمان شروع لیگ را صادر کند. به نظر من جان آدم‌ها مهم‌تر از یک جام است.

* فصل قبل  اشتباه‌هات داوری باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

بروید وضعیت داوری سال‌های اخیر استقلال را بررسی کنید، ببینید چند امتیاز از ما گرفته شده است. فصل قبل هم همین اشتباه‌ها باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم.

* دایره اشتباه‌هایی که به ضرر ما شده خیلی وسیع است

شخصاً منتظرم تا دیگر داوران هم بیایند و اعتراف کنند و بگویند کجا علیه استقلال سوت زدند. مطمئن باشید دایره اشتباه‌هایی که به ضرر ما شده خیلی وسیع است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش سعادتمند به خبر شروع مسابقات لیگ

ش مه 16 , 2020
به گزارش مشرق، احمد سعادتمند گفت: قبل از هرچیز این نکته را اذعان می دارم که دوست داریم هرچه سریع تر مملکت به حالت عادی برگردد و بتوانیم با حضور در ورزشگاه ها تیم محبوب مان را تشویق و حمایت کنیم.وی ادامه داد: اما آنچه امروز برای ما و همه اهالی فوتبال در...