فرشید اسماعیلی: آقایان مسئول.. بازیکنان فوتبال ربات نیستند؛ چرا حرف پزشکان را هم قبول ندارید؟!

فرشید اسماعیلی

هافبک تیم استقلال گفت: مسئولین از ما می خواهند 4 روز یک بار مسابقه دهیم مگر ما ربات هستیم آن هم در شرایطی که پزشکان بارها تاکید کردند شروع مسابقات به سلامتی بازیکنان صدمه می زند.

به گزارش استقلال نیوز، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال که گویا از شایعه شروع شدن مسابقات از اواسط خرداد بسیار نگران است در گفتگو با فارس به مدیران فدراسیون حمله کرد، که در ادامه می خوانید:

* چگونه می شود بعد از 70 روز تمرین نکردن مسابقات را برگزار کرد

واقعا نمی دانم مسئولان با چه نگاه و دیدگاهی چنین تصمیمی بابت شروع مسابقات گرفته اند. برای خود ما بازیکنان هم سوال است که چگونه می شود بعد از نزدیک به 70 روز تمرین نکردن قرار است بقیه مسابقات را ادامه بدهیم. 10 هفته آخر تمام لیگ ها جزو سنگین ترین بازی ها محسوب می شود و همه تیم های برای صعود و قهرمانی یا بقا در لیگ برتر جانشان را در زمین می گذارند اما وقتی تیمی 70 روز تمرین گروهی نکرده مطمئنا هم به بازیکن فشار می آید و هم تیم نمی تواند بازی‌های همیشگی و قبل از ایام کرونا را داشته باشد.

* مگر می شود در عرض 3 هفته بازیکن به آمادگی برسد

من اصلا به کرونا کاری ندارم، فرض کنید اصلا کرونا هم نیست، مگر می شود در عرض 3 هفته بازیکن به آمادگی برسد؟ اگر یادتان باشد ابتدای فصل به بهانه فراهم کردن زیر ساخت ها و بلیت فروشی و اینگونه مسائل، یک ماه مسابقات را دیر شروع کردند، همین مساله باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی تیم ها برای شروع بازی ها سردرگم باشند و دیدید که تیم ها در همان اول فصل مجبور شدند 2 بار برنامه های بدنسازی خود را تغییر بدهند.

 * مصدومیت شجاعیان از فشردگی مسابقات لیگ بود 

شما به نوع مصدومیت بازیکنان لیگ نگاه کنید، امسال فقط در همین تیم استقلال شجاعیان و محسن کریمی رباط پایشان پاره شد، فکر می کنید چرا؟ چون به خاطر تاخیر در شروع لیگ، بازی ها هر 4 روز یک بار برگزار می شد و همین مساله روی بازیکنانی مثل کریمی و شجاعیان اثر گذاشت.

روزی که داریوش شجاعیان مصدوم شد ما داخل زمین با هم صحبت می کردیم، آنقدر فشار به ما آماده بود که در همان نیمه اول به شجاعیان گفتم نمی دانم چرا بدنم خالی کرده و نمی توانم بدوم، شجاعیان هم همین نظر را داشت و می گفت فشار بازی ها آنقدر زیاد است که نمی توانیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم، چند دقیقه بعد او روی یک توپ ساده دچار مصدومیت و به همین راحتی رباط پایش پاره شد.

 * شروع مسابقات فوتبال به چه قیمتی؟

من که این حرف ها را می زنم خودم دلم برای فوتبال لک زده و دوست دارم دوباره مسابقات شروع شود ولی به چه قیمتی؟ ما نسبت به تیم های دیگر یک بازی کمتر داریم که همان بازی هم خارج از خانه و در اهواز است، طبیعتا باید به سفر برویم و همین موضوع روی بدن بازیکن تاثیر دارد.

* مسئولین حرف پزشکان را هم قبول ندارند

اصلا حرف من و بقیه بازیکنان اشتباه است، شما از پزشکان تیم های دیگر سوال کنید، مگنو باتیستا از پارس جنوبی، عزت پورقاز و علیرضا نقی زاده از سپاهان، محمدرضا اخباری، ایوب والی، کریمی و شجاعیان امسال فقط به خاطر همین فشار بازی ها رباط پاره کردند، بقیه مصدومیت ها که از ناحیه مچ و کشاله و اینها بوده به کنار.

من در این چند روز از تمامی پزشکان بیش از 10 مصاحبه خواندم که با ادامه لیگ سلامتی بازیکنان در خطر است. یعنی مسئولان حرف این همه پزشک را هم قبول ندارند؟ مگر غیر از این است که پزشکان درمانگر هستند و سلامتی را به همه توصیه می‌کنند، پس چرا هیچکس از مسئولان به توصیه پزشکان گوش نمی‌دهد؟

* بازیکنان فوتبال ربات نیستند

ما بازیکنان ربات نیستیم و ما هم توان جسمانی مان حدی دارد. آیا واقعا زمین های چمن و ساختارهای ما مثل تیم های اروپایی است که مثل سایر کشورها به بازیکنان ایرانی نگاه می کنند؟ تازه به جز مسابقات لیگ ما جام حذفی را هم داریم و بلافاصله باید بازی های عقب افتاده لیگ قهرمانان آسیا را هم برگزار کنیم. فکر می کنم تا بازی های امسال تمام شود بلافاصله وارد لیگ بعدی شویم!

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

فرشید اسماعیلی: آقای سعادتمند گوش ما از وعده پوچ پُر است؛ مدیر بازاری هیچ چیز از فوتبال نمی دانند

فرشید اسماعیلی: آقایان، جان بازیکنان فوتبال هم در خطر است؛ کرونا اگر خطرناک نبود ادارات و مدارس تعطیل نمی شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هروویه میلیچ: من و دیاباته اصلا فکر فسخ قرارداد نیستیم؛ مدیریت جدید باشگاه حسن نیت خود را نشان داد

ج مه 15 , 2020
مدافع کروات تیم فوتبال استقلال ضمن رد شایعات مبنی بر فسخ قرارداد با این تیم گفت: مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات باشگاه می باشد.  به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع چپ کروات تیم فوتبال استقلال ضمن رد شایعات این روزهای فضای ...