شروع فوتبال می‌تواند فاجعه در پیش داشته باشد

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال و سرمربی شهرداری ماهشهر معتقد است در مورد شروع رقابتهای لیگ باید یک تصمیم منطقی گرفت زیرا این بیماری خیلی خطرناک است و ممکن است باعث ایجاد فاجعه شد. با وی در خصوص آخرین اوضاع و احوال فوتبال ایران و باشگاه استقلال به صحبت پرداختیم.

با کرونا چکار می‌کنید؟

کلا درگیر کرونا هستیم. بیرون هم خیلی کم می‌رویم. پیش‌بینی من این است که حالا حالاها درگیر این بیماری خواهیم بود و حتی کرونا سال آینده هم مهمان ایران خواهد بود.

 علت را در رعایت نکردن مردم می‌دانید؟

خیلی‌ جاها رعایت می‌کنند خیلی‌ها هم یادشان می‌رود. می‌گویند کم شده اما آنطور که تلویزیون اعلام می‌کند یک روز زیاد است و یک روز دیگر کم. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم زودتر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس صدرنشین نبود هم چنین حرفی را می‌زدند؟

 ظاهرا قصد دارند مسابقات لیگ را از سر بگیرند؟

فعلا دو ماه است که درگیر تعطیلی بازیها هستیم. امیدوارم یک تصمیم منطقی و درست بگیرند. شما ببینید از هنرپیشه، سیاستمدار و خیلی از آدم‌های معروف هم درگیر این بیماری شده‌اند. وقتی دیبالا بازیکن معروف دنیا به این بیماری مبتلا شد کل دنیا این موضوع پخش شد. کرونا خیلی خطرناک است و حتی راجع به آن صحبت کردن نیز سخت است. امیدوارم شروع بازیها فقط تبدیل به فاجعه نشود.

 پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر لیگ تعطیل شود آنها باید قهرمان لیگ اعلام شوند؟

همه حق دارند اظهارنظر کنند. پرسپولیس هم حق دارد زیرا آنها هم هزینه کرده‌اند و اختلاف امتیاز زیادی را با سایر رقبا ایجاد کرده‌اند من هم جای آنها بودم همین نظر را داشتم اما هیچ‌کس نمی‌تواند در این باره یک تصمیم واحد بگیرد فقط امیدوارم یک تصمیم عجولانه نگیرند و تابع FIFA و AFC باشند و بهترین کار صبر کردن است.

 از احوالات استقلال چه خبری دارید؟

اخبار را از طریق رسانه پیگیری می‌کنم. از سعادتمند هم تا حدودی شناخت دارم؛ مدیر توانمندی است او مشکلات تیم را از قبل می‌دانسته اما باید قبول کنیم که استقلال ماشین صفر کیلومتر نیست فقط ظاهر خوبی دارد اما این تیم با انبوهی بدهی روبه‌رو است. سعادتمند می‌دانسته که به کجا می‌رود. امیدوارم وزارت ورزش به این تیم کمک کند.

 این روزها پیشکسوتان استقلال به باشگاه می‌روند. در این باره چه نظری دارید؟

به هر حال آنها می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند. به خود من هم بارها گفته‌اند به باشگاه بیا اما من در جواب گفته‌ام سعادتمند فعلا سرش شلوغ است. اگر بخواهند می‌توانم به آنها کمک کنم.

نظرتان در خصوص بیانیه بازیکنان علیه مدیریت چیست؟

بازیکنان حق دارند زیرا مشکلات مالی دارند و باید هم حل شود اما مشکل اصلی فوتبال عدم برنامه‌ریزی است و تا وقتی حل نشود این بیانیه‌ها نوشته خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش فتح‌الله‌زاده به ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی

د مه 11 , 2020
به گزارش مشرق، علی فتح‌‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که در اسفند ماه، چقدر از باشگاه استقلال حقوق می‌گرفته است، اظهار داشت: در تمام دوره‌هایی که در استقلال بودم، به شهادت هیئت مدیره‌های مختلف هیچ‌وقت حقوق و پاداش نگرفتم و به آن نیاز نداشتم. مدیران عام...