دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد

به گزارش مشرق، سیاوش اکبرپور مهاجم سابق استقلال می‌گوید با توجه به اینکه بالاخره بیماری کرونا روزی تمام خواهد شد امکان برگزاری مسابقات لیگ وجود خواهد داشت و اینکه الان بخواهند تیمی را قهرمان اعلام کنند منطقی به نظر نمی‌رسد.

شرایط فوتبال ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال اتفاقی که در این مدت افتاده و بیماری کرونا باعث شده کلا دنیا دچار تغییر شود و اکثر مشاغل نیز از کاسبی بیفتند. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌بینید که خیلی وقت است هیچ مسابقه فوتبالی برگزار نمی‌شود. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود تا مسابقات فوتبال نیز برگزار شود و به نوعی نشاط به جامعه بازگردد.

پیگیر استقلال هستید؟

استقلال را پیگیری می‌کنم و می‌دانم که به تازگی مدیرعامل جدید این تیم نیز مشخص شده است باید بگویم استقلال یک مدیر شجاع و جاه‌طلب می‌خواهد مدیری با افکار نو زیرا فوتبال الان یک تجارت است و باید بتوانیم هر روز یک فکر نو و جسورانه داشتیم.

بیشتر بخوانید:

حقوق من در استقلال ۶ میلیون بود/ قرار بود برای باشگاه هتل بسازیم

 معتقدید سعادتمند نمی‌تواند در استقلال موفق شود؟

شناخت چندانی از ایشان ندارم که بتوانم در خصوصش صحبت کنم اما این را می‌دانم که ایشان یک مدیر جوان است و در جاهایی که پیش از حضورش در استقلال فعالیت می‌کرده موفق بوده البته این را هم در نظر بگیرید که میدریت استقلال و پرسپولیس با همه جا فرق می‌کند چیزی که در حال حاضر خیلی اهمیت دارد این است که این تیم بدهی‌های انباشته زیادی از قبل دارد که باید پرداخت شود. این هم با توجه به اینکه این بدهی‌ها از گذشته است تمام فکر مدیرعامل را به خود مشغول کرده است

از عملکرد فرهاد مجیدی راضی هستید؟

فرهاد مجیدی در این مدتی که در استقلال حضور داشته عملکرد بدی نداشت او توانسته نتایج خوبی را کسب کند البته که آنها می‌توانستند حتی در دربی هم پیروز باشند امیدوارم حمایت‌های لازم از فرهاد مجیدی انجام شود زیرا من واقعا دلم برای آن هواداران استقلال می‌سوزد که همیشه در سرما و گرما پشتیبان این تیم هستند.

این روزها می‌گویند پرسپولیس را باید قهرمان لیگ اعلام کنند.

به نظرم من با احترام به هواداران همه تیم‌ها اگر قرار است لیگ به پایان برسد باید لیگ را بدون معرفی قهرمان به پایان برسانند. زیرا تمام تیم‌ها که تا اینجای فصل در لیگ حضور داشته‌اند زحمات زیادی کشیدند و به همین خاطر معرفی این چنینی قهرمان کمی دور از منطق حرفه‌ای است. اما به نظر می‌رسد با این شرایط امکان برگزاری لیگ نباشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کجای دنیا برای یک معاون منزل کرایه می‌کنند؟/حقوق من در استقلال ۶ میلیون بود

ی مه 10 , 2020
به گزارش مشرق، سیدرضا افتخاری از جمله مدیران ورزشی ایران است که در سال‌های گذشته در فوتسال و باشگاه استقلال حضور داشت. افتخاری در سال ۱۳۹۲ ابتدا به عنوان سرپرست و سپس به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شد و در سال ۱۳۹۵ به مدیرعاملی باشگاه استقلال رسید. ...