علی شوری: مدیرعامل در فوتبال ایران یعنی درآمدزایی؛ روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود

علی شوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل در فوتبال ایران باید درآمدزا باشد تا بتواند مشکلات باشگاه را برطرف کند سعادتمند هم نیاز به زمان دارد تا بتوانند استقلال را به درآمدزایی برساند. 

به گزارش استقلال نیوز، علی شوری پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با مهر، در خصوص مدیریت استقلال و بحث بدهی های آبی پوشان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مدیرعامل در فوتبال ایران یعنی درآمدزایی

ما همیشه نیمه پر لیوان را در این طور مواقع نگاه میکنیم. آقای سعادتمند هم تازه آمدند و جامعه فوتبال هم زیاد ایشان را نمی‌شناسند. در اینکه ایشان استقلالی است شکی نیست اما باید دید او چقدر توانایی دارد. در کشور ما کسی که مدیرعامل میشود، باید درآمدزایی کند تا بتواند باشگاه را به موفقیت برساند.

 * عمده‌ترین دغدغه  سعادتمند در حال حاضر اسپانسر است

فوتبال ما مخصوصا استقلال که طرفدار بیشماری دارد، به جایی رسیده مدیرعامل‌های قبلی بدهی روی بدهی گذاشتند. ما چند سال است که قهرمانی نداشتیم و هر مدیرعامل زور خودش را زده است و در نهایت تیم را به بدهکاری بیشتری کشانده است. آقای سعادتمند هم در این شرایط مدیریت استقلال را قبول کرده است. عمده‌ترین دغدغه او در حال حاضر اسپانسر است و اگر این مسائل مالی حل شود، اگر تیم به لحاظ فنی هم دچار مشکل باشد، می‌تواند خود را به موفقیت برساند. چنین چیزی نیز در  زمان استراماچونی و شفر بود و باید ببینیم در زمان مدیریت آقای سعادتمند چه اتفاقی خواهد افتاد.

* با چند کمپین از طرف سلبریتی‌ها می‌توان بدهی های استقلال را داد

بخشی از این بدهی‌ها را اسپانسر می‌دهد و بخشی دیگر را سیاست مدیرعامل شکل می‌دهد. من به آقای سعادتمند پیشنهاد دادم که ما گروه‌های خارج از استقلال هستیم، می‌توانیم به استقلال کمک کنیم و بخشی از این بار مالی را برداریم. با چند کمپین از طرف سلبریتی‌ها می‌توان این پول را هماهنگ کرد. در زلزله اخیر علی دایی با اعتبار خودش توانست پول بسیار خوبی فراهم آورد. اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا استقلال می‌تواند رو به جلو حرکت کند.

 * روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود

ما استقلالی‌ها خوشبین هستیم اما اگر حمایت شود، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. فکر می‌کنم همه چیز دست مدیرعامل است و اگر بتواند هماهنگی خوبی در ساختار باشگاه انجام دهد و تمام زیرمجموعه های باشگاه کار خود را به خوبی انجام دهد، روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

علی شوری: فدراسیون عجولانه تصمیم نگیرد؛ شاید فیفا برای ادامه مسابقات فوتبال دست به کار شود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احمد سعادتمند: حقوق فتحی 25 میلیون در ماه بود؛ با انتشار اسنادی دست حامیان پوشالی را رو می کنم

ج مه 8 , 2020
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: بنده اصلا تقاضای حقوق 15 میلیونی نداشته ام بلکه آقای منزوی درخواست کردند همانند آقای فتحی حقوق 25 میلیونی بگیرم که من موافقت نکردم.  به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به حو...