حجت نظری: در تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم؛ مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد

حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما در هیات مدیره باشگاه استقلال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات باشگاه را به صورت کامل رفع کنیم  

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران در مورد خروجی نشست هیات مدیره توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

* در تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم

ما در تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم. مطمئن باشید که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تاکنون تمام تلاشش را انجام داده و از این پس نیز سعی می‌کند تلاش بیشتری انجام دهد تا مشکلات برطرف شود.

* عادی جلوه دادن وضعیت کرونا باعث برگزاری لیگ نشود

طبیعتاً هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد از آن تمکین می‌کنیم. من موضع باشگاه را نمی‌گویم و نظر شخصی خودم را بیان می‌کنم. موضع رسمی باشگاه را مدیرعامل بیان خواهد کرد اما ما هم به عنوان عضوی از جامعه نظر ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و فدراسیون فوتبال را خواهیم پذیرفت. نظر شخصی من این است که در این شرایط شاید به مصلحت نباشد که وضعیت را عادی جلوه دهیم. شاید همین وضعیت کنونی و رشد بیماری هم به خاطر عادی جلوه دادن وضعیت باشد.

* خلیل زاده با قدرت به کارش ادامه می دهد

خلیل زاده هم حتماً او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. همه ما کنار هم هستیم و اگر قرار است برویم همه با هم میرویم و یا همه با هم می‌مانیم.

* منزوی خیلی وقت است استعفا داده است

منزوی درگیر مجلس ختم بود و نتوانست در جلسه شرکت کند. او خیلی وقت است استعفا داده ولی هنوز تعیین تکلیف نشده است.

 * مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد

از اختلاف میان سعادتمند و مجیدی اطلاعی ندارم و در این خصوص صحبتی نشده اما قطعاً تعمدی در کار نیست و مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: میلیچ را نمی‌دانم اما دیاباته می‌ماند؛ کل اسناد مالی باشگاه را رسانه ای می کنم!

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ تبریک به حجت نظری برای عضویت در هیات مدیره استقلال؛ حیف انسان که به شما بگن!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیگر دوران ادعا کردن بازیکنان تمام شده است

ش مه 2 , 2020
به گزارش مشرق، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال که امروز همزمان با جلسه هیئت مدیره باشگاه در ساختمان باشگاه حاضر شده بود، پس از خروج از دفتر باشگاه،در پاسخ به این سوال که برای چه کاری به باشگاه آمده است، بیان کرد: راستش را بخواهید، دلم برای خانه ام تنگ ...