امسال که هیچ، سال بعد هم استقلال قهرمان نمی‌شود

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی عقیده دارد بازیکنان این تیم در گذاشتن پست مشترک علیه مدیریت باشگاه در اعتراض به مسائل مالی اشتباه بوده است. گفتگوی او را می‌خوانید.

بازیکنان استقلال در اقدامی مشترک پستی در اینستاگرام خود منتشر کردند و به شدت مدیریت باشگاه را زیر سؤال بردند. حتی از وزارت ورزش هم انتقاد‌هایی شده. به نظر می‌رسد این پست با هدف خاصی منتشر شده است.

ببینید درچند وقت اخیر بازیکنان و حتی پیشکسوت‌های استقلال فریب برخی جریان‌های رسانه‌ای را خورده‌اند‌ و علیه باشگاه مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند که این موضوع فقط جو را متشنج کرده است و هیچ سودی برای این باشگاه نداشت. من نمی‌دانم دلیل این همه تنشی که دور و بر باشگاه استقلال را فرا گرفته چیست و چرا اوضاع با آرامش پیش نمی‌رود.

بیشتر بخوانید:

تشریح پرداختی‌های باشگاه استقلال به بازیکنان

با این شرایط تصور می‌کنید استقلال بتواند راهش را با آغاز لیگ به خوبی طی کند و مشکلی ایجاد نشود؟

حقیقت این است که در چنین شرایطی کار کردن سخت است. الان من نمی‌دانم چه فضایی بین بازیکنان ومدیریت تیم به وجود می‌آید. این پست اینستاگرامی تا حد زیادی روابط میان بازیکنان و مدیریت را خدشه‌دار خواهد کرد. من نمی‌دانم چرا اینقدر فضای باشگاه متشنج است. درست است که بازیکنان پول‌شان را می‌خواهند و آقای سعادتمند هم وعده‌هایی داده اما این فضا برای من فقط یک پیام دارد، که استقلال تا سال 1400 نمی‌تواند قهرمان شود.

چرا این برداشت را دارید؟

باور کنید اصلاً دلیلم حرف‌هایی نیست که درباره پرسپولیسی بودن وزیر می زنند. هرگز! باورکنید این استقلال برای قهرمان شدن نیاز به یک برنامه‌ریزی طویل دارد. با شرایطی که من می‌بینم قهرمان شدن سخت است. امسال که هیچ، سال بعد هم استقلال قهرمان نمی‌شود چون کلی حاشیه پیرامون تیم را فرا گرفته و اوضاع بسیار خطرناک است. یک نفر باید بیاید ابتدا این همه تنش را جمع کند و بعد فکر قهرمانی باشد.

به هرحال مشکل استقلال را همه می دانند.

بله، مشکل استقلال فقط پول است و کسی که پول داشته باشد وارد چنین چالش‌هایی با بازیکنان نخواهد شد. من روزی که به باشگاه استقلال رفتم تا با آقای سعادتمند صحبت کنم به ایشان گفتم آقای سعادتمند لطفاً طوری حرف نزن که بعد نتوانی عمل کنی. من دوستانه به ایشان مشاوره دادم ونیتم خیر بود. الان که می‌بینم چنین فضایی به وجود آمده واقعاً نگران می‌شوم. به هرحال سعادتمند هم تازه به استقلال آمده و باید به او وقت بدهیم. ایشان تازه وارد کارزار مدیریتی شده و بی‌انصافی است که اینطور به او حمله شود. بازیکنان هم نباید وارد چنین فضایی شوند. می‌دانم پول‌شان را می‌خواهند و به جایی متعهد هستند اما با این فشاری که درست می‌کنند کاری پیش نمی‌رود.

نقش وزارت ورزش را در ماجراهایی که رخ داده چگونه ارزیابی می‎‌کنید؟ آیا وزارت ورزش باید در این ماجرا میانجیگری کند؟

به هرحال آنها متولی اول استقلال هستند و باید کاری کنند. اما یکی از مهم‌ترین وظایف وزارت ورزش و شخص وزیر این است که حساب و کتاب‌های باشگاه را روشن کند. باشد مشخص شود که به اصطلاح در این باشگاه کی خورده و کی برده. باید عملکرد مدیران را برای مردم روشن کنند. باید بگوید اگر اسپانسری آمده پولش کجا خرج شده. اگر بازیکنی به خارج ترانسفر شده پولش چه شده و اگر از راه‌های دیگر پول به خزانه باشگاه آمده صرف چه اموری شده است. به اعتقاد من وزیر می‌تواند برای مردم روشن کند که مدیران استقلال در گذشته و حال چه کرده‌اند و کی خوب کار کرده و چه کسانی بد کار کرده‌اند. اگر اینها روشن شود شاید هضم شرایط امروز استقلال برای مردم نیز راحت تر باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نامه تهدیدآمیز فورکل به مدیران استقلال +عکس

ج مه 1 , 2020
به گزارش مشرق، مارتین فورکل مربی بدنساز و دستیار وینفرد شفر، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال خواهان دریافت مطالباتش شده است. او تا 9 اردیبهشت به آبی‌پوشان فرصت داده بود تا 19 هزار دلار...