علی چینی: این همه انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال منصفانه نیست؛ با پوشش هواداری به استقلال ضربه می زنند 

علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عده ای در فضای مجازی در پوشش هواداری به استقلال ضربه می زنند و با انتقاد بی دلیل از مدیریت باشگاه سعی به حاشیه سازی دارند.  

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص مدیریت سعادتمند و بحث ناراحتی پادوانی از مدیریت باشگاه استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پادو به لحاظ اخلاقی هم یکی از بهترین ها بود

در تیم‌های نفت و استقلال مربی پادوانی بودم و او را خیلی خوب می شناسم. شاید مردم فقط بازیهای او را به یاد داشته باشند. بازیهایی که در آن از نظر فنی بسیار خوب بود و خاطرات خوش فنی برای هواداران به جای گذاشت. اما من که سالها مربی‌اش بودم و او را از نزدیک می‌شناسم می‌گویم پادو به لحاظ اخلاقی هم یکی از بهترین ها بود.

* پادو یکی از بهترین خارجی‌هایی بود که به فوتبال ایران آمد

پادو یکی از بهترین خارجی‌هایی بود که به فوتبال ایران آمد. او بسیار خونگرم و مهربان است و با دل و جان برای تیمش بازی می‌کرد. بارها دیده بودم که به خارجی های تازه وارد کمک می‌کرد و حتی به بازیکنان هم پستی اش که می‌توانستند رقیبش باشند هم کمک می کرد و تجاربش را منتقل می کرد.اتفاقی که برای پادوانی افتاد یک اتفاق کاملا نادر بود که شاید از بین هر چند ده هزار بازیکن برای یک نفر پیش بیاید و در این گونه موارد باشگاه‌ها نهایت همکاری و مساعدت را به خصوص در مسائل مالی با این بازیکنان دارند.

* کاش پیش از این به داد پادو می‌رسیدند

ای کاش مدیران (گذشته) استقلال پیش از این به داد پادو می‌رسیدند و حق و حقوق این پسر خوب که دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند را پرداخت می‌کردند تا برای درمانش مشکل نداشته باشد. نه این که بگذارند کار به اینجا برسد که صدای او در بیاید.

* این همه انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال منصفانه نیست

این همه انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال منصفانه نیست. ۲۰ روز هم از عمر مدیریت سعادتمند نمی گذرند و این گونه فشار وارد کردن باعث بر هم خوردن تمرکز او می شود و در نهایت دودش هم در چشم استقلال می رود.هواداران و منتقدان باید صبور باشند و الان که لیگ هم تعطیل است بگذارند مدیرعامل جدید بر اوضاع مسلط شود و کارش را انجام دهد. خزانه باشگاه کاملا خالی است و مدیرعامل باید این فرصت را داشته باشد تا برای گذران امور درآمدزایی کند. اما با این فضای پر استرسی که برای او ایجاد می کنند تمرکزش را بر هم می زنند.به نظرم می‌رسد در حوزه استقلال خیلی‌ها هستند که به «نفر» کاری ندارند و کارشان تنها انتقاد است. هر کسی بیاید و هر کسی برود، آنها آنقدر انتقاد می کنند تا تمرکز از دست برود.

* با پوشش هواداری به استقلال ضربه می زنند 

در این فضایی که اکثر پیشکسوتان حمایت خود را از باشگاه اعلام داشته و برای اعتلای آن به میدان آمده و بخش اعظمی از هواداران هم پشت باشگاه هستند، متاسفانه برخی افراد فعال در فضای مجازی با پوشش هواداری استقلال کاری جز ضربه زدن به آن ندارند و من امیدوارم که این افراد دست از شیطنت بردارند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: اسپانسر پول باشگاه را نمی دهد؛ استقلال به چاه نفت وصل نیست!

کامران منزوی: باشگاه پاختاکور هنوز از استقلال شکایت نکرده است؛ انگار برای پرسپولیسی ها گرفتن جام بدون مسابقه مزه کرده است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افتخارات دیاباته از دید رسانه فرانسوی

ی آوریل 26 , 2020
به گزارش مشرق، سایت «malijet» فرانسه به مناسبت تولد شیخ دیاباته، ستاره استقلال به اعلام ۴ نکته از زندگی و افتخارات این بازیکن پرداخت و به تمجید از این بازیکن پرداخت.۴ نکته درباره دیاباته به شرح زیر است: ۱- کودکی او از داستان های غم انگیز ساخته شده است...