پاسخ تند خطیر به مالک تراکتور: دنبال شریک جرم هستی!

به گزارش مشرق، علی خطیر درباره صحبت‌های محمدرضا زنوزی علیه خودش اظهار داشت: ماه رمضان، فرصتی برای همه از جمله من و زنوزی که اتهاماتی به افراد مختلف وارد کرده محسوب می‌شود. او این اظهارات را مرور کند و امیدوارم خدای رحمان، گناهان همه ما و زنوزی را ببخشد.

وی درباره اینکه زنوزی گفته او لودویچ، وکیل تراکتور در پرونده کوین کنستانت را معرفی کرده که با اصول اولیه وکالت آشنا نبود، تصریح کرد: چند ماه پیش با من تماس گرفتند و پرونده‌ای درباره کنستانت داشتند. لودویچ وکیلی شناخته شده و رفیق خوب من است که وکیل کنستانت بود. همه می‌دانند این بازیکن چگونه وارد فوتبال ایران شد. مدیران باشگاه تراکتور کارهای تبلیغاتی می‌کردند و می‌گفتند با بازیکن میلان قرارداد بستیم.

معاون پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: آنها فضا را با این بازیکنان تلطیف کردند، اما گفتند که کنستانت بیمار بود و اگر یک دقیقه بازی می‌کرد، می‌مُرد. شما باید قبل از عقد قرارداد از بازیکن تست پزشکی بگیرید و تست پزشکی بعد از عقد قرارداد از نظر فیفا قابل پذیرش نیست. قرارداد کنسانت سالی 400 هزار دلار  بود که یکی از افراد حاضر در دفتر زنوزی به او گفت قرارداد یک ساله ببند، اما زنوزی گفت دخالت نکن و قرارداد چهار ساله‌ای منعقد شد.

خطیر با بیان اینکه ادعای باشگاه تراکتور مبنی بر مشکل قبلی کنسانت برای فیفا قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: تراکتور قرارداد این بازیکن را یکطرفه فسخ کرد و این بازیکن به فیفا شکایت کرد. لودویچ وکیل کنسانت بود و از من خواسته شد با طرف مقابل تفاهم کنیم. درخواست کنسانت، یک میلیون و 600 هزار یورو بود. این اوج بی‌شرمی یک نفر است که بخواهد از همه مشکلات مدیریتی خود را در تراکتور یا هر جای دیگر شانه خالی کند و بدون پذیرش هیچ مسئولیتی، آن را گردن افراد دیگر بیندازد.

بیشتر بخوانید:

افشاگری مالک تراکتور از پشت پرده پرونده‌های حقوقی

وی با بیان اینکه از زنوزی شکایت خواهد کرد، گفت: امروز (شنبه) موضوع را از طریق وکیلم در دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیری می‌کنم و زنوزی باید این اتهامات بدون سند را اثبات کند. صحبت از تبانی، اختلاس و دزدی خیلی سنگین است و نمی‌دانم او چگونه جرات کرده از این کلام استفاده کند. من از زنوزی در کمیته اخلاق شکایت می‌کنم، اما این کمیته بدون نیاز به شکایت من یا زنوزی به‌عنوان مدعی‌العموم باید این پرونده را بررسی کند.

معاون پیشین باشگاه استقلال که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، بیان کرد: زنوزی می‌گوید تحقیق کرده که من تبانی کردم، اما همین اتهام را به محسن فروزان و خانواده‌اش نسبت داد و فوتبال او را نابود کرد. من فقط یک پیام به زنوزی فرستادم و در آن نوشتم «همدیگر را در دادگاه می‌بینیم. با بد کسی درافتادی. فکر کردی چون پول داری، هر غلطی بخواهی می‌کنی؟!».

خطیر با بیان اینکه به زنوزی و باشگاه تراکتور لطف کرده است، اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانستم در این پرونده که جنبه ملی داشت، تلاشم را انجام دهم. زنوزی پولی نداده است که کسی تبانی کند. پرونده چه کسی با چه کسی تبانی کرده است؟ زنوزی همه نتایج تحقیقاتش را بگوید؛ نکند مانند پرونده فروزان نباشد. شما در گرداب باشگاه گیر افتادی، پول نداری و قراردادهای بی‌حساب و کتاب بستی! قرارداد استوکس یک میلیون و 600 هزار دلار است که زنوزی به من گفت پرونده را با 50 هزار دلار حل کن. من حتی پول بلیت و تغذیه‌ام را خودم پرداخت کردم.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته با کنسانت گفت: در حضور نصیرزاده و زنوزی توافق شد که قرارداد یک میلیارد و 600 هزار دلاری کنسانت به مبلغ 500 هزار دلار و در چند قسط پرداخت شود. به زنوزی گفتم اگر با بازیکن توافق نکنید، او در فیفا علیه باشگاه حکم می‌گیرد و یکی دو قسط را هم پرداخت نکنید. محکومیت باشگاه‌های ما در فیفا به‌خاطر قوانین حمایتی آنها برای بازیکنان است. چرا فکر می‌کنید می‌توانید به هر کسی که بخواهید به راحتی اتهام بزنید؟

معاون پیشین باشگاه استقلال در پایان گفت: مشکلات فوتبال به‌خاطر ورود این آدم‌هاست که معلوم نیست از کجا آمده‌اند. آنها یک شبه ره صدساله را رفتند و ثروت‌اندوزی کردند. ما افراد اینچنینی در فوتبال کم نداشتیم که همه گرفتار قانون شدند. شما گیر کردی و دنبال شریک جرم هستی. افرادی که اصالت حرفه‌ای ندارند، زیر میز می‌زنند و بقای خود را در بحران می‌بینند. اتهام تبانی شایسته زنوزی است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ نقاشی چهره فرهاد مجیدی با توپ فوتبال

ش آوریل 25 , 2020
فیلم/ نقاشی چهره فرهاد مجیدی با توپ فوتبال - مشرق نیوز ...