پیروانی وام دار قلعه‌نویی در عرصه مربیگری ست

به گزارش مشرق، علی نظری جویباری معاون و قائم مقام سابق باشگاه استقلال معتقد است به جای تبلیغات و صحبت‌های کلیشه‌ای بهتر است مسئولان استقلال به فکر فراهم کردن پول برای پرداخت بازیکنان و کارمندان باشگاه باشد بخصوص کارمندان که چند ما حقوق نگرفتند نظری همچنین نسبت به حرف‌های پیروانی نیز واکنش نشان داد.

افشین پیروانی در مصاحبه‌ای قهرمانی استقلال در لیگ برتر سال 87 را زیر سوال برده است؟

نمی‌دانم منظور ایشان از چنین صحبت‌هایی چیست ما با سلامت قهرمان شدیم اسناد و مدارک آن قهرمانی هم در فدراسیون فوتبال موجود است تا جایی که من می‌دانم کمیته اخلاق ایشان را به خاطر زد و بند و فساد مالی به مدت پنج سال محکوم کرده بود البته من هیچ اطلاعی از ماجرا ندارم و نه تایید و نه تکذیب می کنم حتی بخشیده شدن از محرومیت را هم اطلاع ندارم ولی اخلاق حکم می کرد ایشان که وام دار قلعه نوعی در عرصه مربیگری ست به پیشکسوت و استاد خود احترام می گذاشت نه بخاطر خوشحالی چند هوادار خودش را زیر سوال ببرد البته در این آشفته بازار کرونا تیتر یک مطبوعات ورزشی بودند هم خوب است هم مطرح می شوند.

به نظر شما می‌شود با زد و بند قهرمانی را به دست آورد؟

اگر این چنین بود تمام تیم‌ها ورزشی بجای سرمایه گذاری و بستن تیم خوب دنبال زد بند بودند تا تیمشان را قهرمان کنند قلعه‌نویی یکی از بهترین و با هوش ترین مربی ایران است چندین عنوان قهرمانی دارد همه‌اش با زد و بند بوده است در یک جاهایی می‌شود گفت وزارت وزرش و یا فدراسیون کمک کند عنوان قهرمانی به دست میاید که برای بعضی از تیمها نه یک بار بلکه چند بار بدست امده اما یک تیم دیگر در صورتی قهرمان می‌شود هم تلاش کند هم برنامه ریزی کند در طول فصل تا به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید:

جعل سند بانکی توسط هوادار استقلال

به نظر شما چرا پیروانی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کند؟

بیشتر بخاطر مطرح شدند بود چون الان فرصت خوبی هست تو چشم باشی وگرنه بعد از چند سال یک دفعه یادش امده باید به قهرمانی استقلال حمله کند واقعا جای تاسف دارد ایشان اگر مستنداتی دارد رو کند ما هم خوشحال می‌شویم. ولی به ایشان توصیه می‌کنم به استقلال و استقلالی توهین نکنند.

به نظرتان چرا استقلالی‌ها در خصوص صحبت‌های پیروانی سکوت کردند؟

متاسفانه استقلالی‌ها فکر می‌کنند این قهرمانی مال قلعه‌نویی است و به استقلال ارتباطی ندارد در حالی که ما باید از استقلال حمایت کنیم و نگذاریم به کیان این باشگاه توهین شود. اگر این انتخاب بهترین سرمربی لیک برتر بجای قلعه نوعی یک نفر از تیم رقیب بود آیا انان هم چنین برخورد می کردند من یک سوال از پیروانی دارم اگر قلعه‌نویی مشکل داشت چرا دستیار ایشان در تیم ملی شد. حالا چون قلعه‌نویی از حق تیمش می‌خواهد دفاع کند ایشان باید چنین صحبت‌هایی را مطرح کند.

شایعاتی در خصوص حضور شما در باشگاه استقلال شنیده می‌شود؟

تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم احدی از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته است و هیچ پیشنهادی هم نشده خدا را شکر دور و بر باشگاه شلوغ است و امیدوارم هر چه زودتر تیم سروسامان بگیرد.

نظرتان در خصوص وعده‌های سعادتمند چیست؟

ایشان خیلی رویایی در تلویزیون صحبت کرد بازیکنان 40 درصد پول گرفتند و ایشان می‌گوید برای هواداران خیریه درست می‌کنند کار بدی نیست اما شما ابتدا حقوق کارمندان و بازیکنانت را پرداخت کن و سپس چنین صحبت‌هایی را عنوان کن با این صحبت‌هایی که او انجام داد من خیلی ناامید شدم و از ایشان توقع نداشتم در رویا استقلال را اداره کند.

فرشید اسماعیلی هم نسبت به عملکرد ایشان موضع گرفت؟

اسماعیلی را خودم به استقلال آوردم او فوتبالیست توانمندی است اما به او توصیه می‌کنم فقط به فکر فوتبال باشد در کار مدیریت باشگاه دخالت نکند زیرا در این صورت فقط به حاشیه میرود و خودش ضرر می‌کند او حق دارد دنبال طلبش باشد اما باید سلسله مراتب را در استقلال رعایت کند. 

شما اسم ایمان ابراهیمی را شنیده‌اید؟

شنیدن اسم این آقا شاید برای ما مهم نباشد ولی برای خودش بازتاب خوبی دارد ایشان تلاش می کند تا با مدیران تازه وارد نزدیک شود و با وعدههای خوب خوشحالشان کند.متاسفانه چند مدیر استقلال تاکنون فریب این آقا را خوردند همیشه می‌آید برای خودش تبلیغات راه می‌اندازد و سپس حتی پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند در شان باشگاه استقلال نیست که فریب این آقایان را بخورند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: به خاطر منفعت استقلال حرف زدم نه گرفتن پست؛ حرف‌های روشن را به حساب کسوتش می‌گذارم

ش آوریل 25 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منظورم حرف های حسن روشن را نفهمیدم ولی در کل احترام ایشان را نگه می دارم و مطمئنم اون در شرایط خاصی این صحبت ها را علیه من انجام داده است. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با م...