پیروانی نباید گذشته خود را فراموش کند

به گزارش مشرق، سیروس دین محمدی در مورد اظهار افشین پیروانی علیه امیر قلعه نویی گفت: راستش را بخواهید امیرقلعه نویی آنقدر پرافتخار است که هیچکس نمی تواند در مورد جام های او صحبت کند و آن را به مسائل دیگری نسبت بدهد.

او ادامه داد: من فکر می کنم امیرقلعه نویی کسی بود که ایشان را به تیم ملی دعوت کرد و پیروانی نباید گذشته خود را فراموش کند و این را به مسائل دیگری ربط بدهد. امیرقلعه نویی لطف بزرگی به پیروانی کرده است و به زبان آوردن این حرف ها درست نیست.

بیشتر بخوانید:

اتفاق بین پیروانی و قلعه‌نویی قشنگ نیست

وی افزود: از همه این ها گذشته فکر می کنم احترام بزرگتر واجب است و درست نیست که به خاط فوتبال به کسی که زحمت کشیده است بی احترامی کنیم. جام ها می آیند و می روند ولی این اخلاق است که ماندگار است

مربی نساجی در پایان گفت: تا حالا شما یک بازیکن استقلال را دیده اید که علیه پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کند؟ من فکر می کنم این احترام باید متقابل باشد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق هایی در فوتبال نباشیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماجرای میلیچ و مطالباتش به کجا رسید؟

ج آوریل 24 , 2020
به گزارش مشرق، دیروز (پنج شنبه)، اخباری مبنی بر جعلی بودن پرداختی های یک هوادار به میلیچ و دیاباته منتشر شد که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت.هرویه میلیچ، مدافع تیم استقلال در واکنش به این اتفاقات اظهار کرد: فردی به باشگاه گفته بود که بخشی از ...