بخواهند برای حل ماجرای شفر کمک می‌کنم

به گزارش مشرق، پندار توفیقی عضو سابق هیات مدیره و معاون ورزشی سابق آبی‌ها می‌گوید اگر شرایط کرونا بهبود نیابد نباید لیگ را برگزار کرد و سلامتی مردم و بازیکنان از هر چیز دیگری اهمیت دارد.با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و پرونده شفر به صحبت پرداختیم.

شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم هرچه زودتر بدهی‌های این تیم پرداخت شود و این تیم بتواند دوباره به روال عادی بازگردد. مدیرعامل پیشین و فعلی استقلال باید به این تیم کمک کنند تا این بحران را پشت‌سر بگذارد.

 قبول دارید بحران فعلی استقلال، بدهی‌های فراوان این تیم است؟

بدهی هم باشد ماحصل 40 سال بعد از انقلاب است. دلیل اصلی آن هم کسری بودجه و هزینه‌های زیادی بوده که مدیران در سالهای مختلف هزینه کردند. اگر بخواهند مشکل تیم را حل کنند باید ابتدا بدهی مالیاتی را برطرف کنند و اتفاقات خوب برای این تیم بیفتد. مشکلی که استقلال در حال حاضر با آن روبه‌رو است حق پخش تلویزیونی است که پرداخت نمی‌شود. همچنین مسئله کپی‌رایت که در ایران رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بدهی باورنکردنی استقلال و پرسپولیس

 با سعادتمند جلسه‌ای نداشتید؟

ایشان از طریق دوستان پیغام دادند. حتی زمانی که بنده بیمار بودم پیگیر شرایطم بودند اما تا الان با هم در خصوص استقلال و شرایطش جلسه‌ای نداشتیم.

قصد ندارید به استقلال کمک کنید؟

به هر حال هرکس در استقلال سمت داشته باشد تلاش می‌کنم به آن کمک کند. به هر حال تجربه پنج ساله‌ام در استقلال باعث شده که شرایط این تیم را بدانم. با همه بازیکنان و سرمربی‌ها به خاطر مسئولیتی که داشتم رابطه خوبی دارم. البته در برخی از مواقع هم با هم دعوا داشته‌ایم.

شما رابطه خوبی با شفر داشتید. نمی‌خواهید در این خصوص به استقلال کمک کنید؟

چه در خصوص شفر و یا هر کس دیگری اگر مسئولان استقلال بخواهند کمک می‌کنم.

این روزها بین مدیران گذشته تیم اختلافاتی وجود دارد؟

ما نباید وارد این حاشیه‌ها بشویم. این دعواها به درد استقلال نمی‌خورد. اگر مدیران با هم دعوایی هم دارند باید پشت درهای بسته انجام دهند تا ضررش به چشم استقلال نرود.

 ظاهرا رابطه شما با فتح‌الله‌زاده هم بهتر شده است؟

ما مشکلی با هم نداشتیم و همیشه رابطه‌مان بسیار خوب بوده است. ایشان جزو معدود کسانی بود که از همان ابتدای بیماری هر روز پیگیر احوال من بود که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

 در خصوص آینده لیگ چه نظری دارید؟

تا تکلیف کرونا مشخص نشود نباید لیگ را برگزار کرد. سلامتی مردم و بازیکنان از هر چیز دیگری مهمتر است. کرونا یک بیماری خاص است که کل دنیا درگیر آن شده‌اند.

 شما خودتان به این بیماری مبتلا شده بودید؟

خیلی بیماری سختی است. من روزهای بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتم. باید بگویم که هیچ کسی هم نمی‌تواند بگوید که به این بیماری مبتلا نمی‌شود

 پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر لیگ ادامه پیدا نکند، آنها باید قهرمان لیگ برتر شوند؟

این حرف منطق ندارد. هر تصمیمی که FIFA و AFC بگیرند لیگ ایران هم از آن تبعیت کند. صحبت در این خصوص پر کردن اوقات فراغت مردم است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا حسن زاده: تعیین قهرمان بدون بازی مُد نشود؛ امیدهای استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد

س آوریل 21 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اصلا منطقی نیست وقتی تیم امیدهای استقلال شانس قهرمانی دارد تیم نیروی زمینی را به عنوان قهرمان معرفی کنند. به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال، در واکنش به...