رضا عنایتی: به دنبال گرفتن پست در استقلال نیستم؛ بازهم می گویم که باید از مجیدی حمایت شود

رضا عنایتی

کاپیتان سابق استقلال گفت: متاسفانه متوجه شدم در بعضی ها عنوان کرده اند که ما به دنبال گرفتن پست در استقلال هستیم که کاملا تکذیب می کنم.

به گزارش استقلال نیوز، رضا عنایتی کاپیتان سابق و پیشکسوت تیم استقلال، در گفت و گویی، در مورد خروجی جلسه روز گذشته با مدیرعامل جدید استقلال توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* باید به باشگاه استقلال توجه ویژه شود

امیدوارم اوضاع استقلال بهترشود. دیگر همه خبر دارند شرایط باشگاه از نظر مالی چطور است. طرفداران نگران هستند و حق هم دارند. به هر حال استقلال امید خیلی از مردم است. واقعا با بردهایشان خوشحال می‌شوند و با شکست‌هایش ناراحت. برای همین باید به این باشگاه توجه ویژه شود.

* بحث اصلی ما با مدیرعامل استقلال حفظ ثبات بود

یکی از بحث‌های ما با آقای سعادتمند حفظ ثبات در استقلال بود. متاسفانه باشگاه در این چند سال زیاد تغییرات داشته و این مساله به استقلال ضربه زده است. امیدواریم باشگاه و تیم ثبات لازم را داشته باشد.

 * به دنبال گرفتن پست در استقلال نیستم

شنیدم که گفتند در جلسه‌ای که با آقای سعادتمند داشتیم حرف از کمیته نقل و انتقالات و این طور چیزها شد. یعنی ما برویم و پست بگیریم. اصلا ما چنین مباحثی نداشتیم. حتی دیدم نوشتند قرار است یکی از ماها معاون استقلال شویم.

این که باشگاه برای من پستی در نظر بگیرد یا نه را خبر ندارم ولی در جلسه‌ای که داشتیم کوچک‌ترین بحثی درباره پست نشد. ما درباره وضعیت استقلال صحبت کردیم. نگرانی هواداران را گفتیم.

 * بازهم می گویم که باید از مجیدی حمایت شود

پیش از این‌که فرهاد مجیدی به استقلال بیاید، من از او حمایت کردم و گفتم بهترین گزینه است و باید مورد حمایت باشد. الان هم می گویم باید از مجیدی حمایت شود تا او بتواند به موفقیت برسد.

* شاید در دو هفته آینده تصمیم نهایی در مورد لیگ گرفته شود

تکلیف لیگ را ما هم نمی‌دانیم. با آقای سعادتمند هم حرف زدیم و متوجه شدیم شاید در دو هفته آینده تصمیم نهایی در این‌باره گرفته شود.

* امیدواریم که قهرمان در داخل زمین مشخص شود

امیدواریم که قهرمان در داخل زمین مشخص شود و این‌طور نباشد که بخواهند بیرون از زمین جام بدهند. مهم هم نیست چه کسی قهرمان شود، مهم این است داخل زمین همه اتفاقات رخ دهد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: حتما دیاباته را حفظ می‌کنیم؛ اگر همه چیز گل و بلبل باشد که کار کردن لذتی ندارد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمدید قرارداد ۱+۶ بازیکن در دستور کار استقلال

س آوریل 14 , 2020
به گزارش مشرق، با اعلام احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال و سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال این باشگاه، قرار است پس از پرداخت مبلغی به بازیکنان، کار تمدید قرارداد آنها آغاز شود. بیشتر بخوانید: واکنش معنادار فرهاد مجیدی پس از صحبت‌های سعادتمند +...