محمدرضا مهران پور: استقلال در سخت‌ترین مقطع تاریخی اش قرار دارد؛ باید لیگ نوزدهم را به صورت کامل کنسل کنیم

مهران پور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال به دلیل بدهی های زیادی که دارد در سخترین مقطع تاریخی اش قرار گرفته است و باید راه حلی برای عبور از این بحران در نظر گرفت.

 به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در مورد شرایط استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

استقلال در سخت‌ترین مقطع تاریخی اش قرار دارد

انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم حالا که بعد از ماه‌ها این باشگاه صاحب مدیر عامل شد، مدیر جدید را در بین انبوهی از مشکلات تنها نگذارند.به گمان من استقلال در سخت‌ترین مقطع تاریخی اش قرار دارد و بدهی‌های زیاد هر آن می‌تواند این باشگاه را به ورطه ورشکستگی ببرد. به همین دلیل می‌گویم سعادتمند به نوعی از خود گذشتگی انجام داد که مسئولیت این باشگاه را پذیرفت.

* نباید سعادتمند را در بین انبوهی از مشکلات تنها گذاشت

حالا که سعادتمند این مسئولیت را پذیرفته نباید او را در بین انبوهی از مشکلات و بدهی‌ها تنها گذاشت و بیشتر از همه وزارت ورزش باید به مدیر جدید باشگاه کمک کند. ما هم به عنوان پیشکسوت همواره سعی می‌کنیم تا جایی که از دست مان بر می‌آید از تیم خودمان حمایت کنیم.

* عمده مشکلات تیم استقلال در این مقطع پول است

عمده مشکلات تیم استقلال در این مقطع پول است و پر واضح است که مدیرعامل جدید باید بتواند مشکلات مالی را مرتفع نماید. اما نه سعادتمند و نه هیچ فرد دیگری نمی‌تواند یک تنه بار این مشکلات را بر دوش بکشد.

* باید لیگ نوزدهم را به صورت کامل کنسل کنیم

من در مقام تصمیم گیری برای لیگ برتر نیستم. اما من هم مثل همه مردم در این کشور زندگی می‌کنم و از شرایطی که ویروس کرونا بر ما تحمیل کرده مطلع بوده و برای سلامتی خودم، خانواده‌ام و جامعه‌ام نگرانم. امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم را برای لیگ اتخاذ کند اما آنچه به نظر من می‌رسد این است که باید لیگ نوزدهم را کنسل کنیم و خیال همه باشگاه‌ها را از این بابت راحت نمائیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

محمدرضا مهران پور: تیم عراقی در خانه خودش وقت کشی می کرد؛ الشرطه به هیچ وجه در حد نام لیگ قهرمانان نبود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصدوم نمی‌شدم به پیراهن آرسنال دست پیدا می‌کردم/ در لیگ چهاردهم به استقلال خیانت شد و روزی افشا می‌کنم

س آوریل 7 , 2020
به گزارش مشرق، هاشم بیک‌زاده، مدافع چپ سابق استقلال و چند تیم لیگ برتری دیگر این روزها و در شرایط بازنشستگی به مربیگری روی آورده و در بادران مشغول است. او از روزهای قرنطینه و تعطیلی فوتبال می‌گوید و صحبت‌های جالبی از دوران بازی خود دارد که آنها را مطرح...