روشن مصاحبه جنجالی خود را تکذیب کرد

به گزارش مشرق، حسن روشن افزود: باید اقرار کنم بعضا به نقل از بنده مطالبی منعکس می‌شود که نادرست است زیرا من از دوران جوانی تا این لحظه همواره با بزرگان پرسپولیس رفاقت داشته ام. همین الان هم با حسین کلانی یکی از موسپیدان نیکنام پرسپولیس رفت وآمد دارم.


وی در ادامه گفت: ما در گذشته سوای آنکه رقیب بودیم، رفاقت هم داشتیم و همین یکدلی و دوستی موجب اقتدار تیم ملی و موفقیت ما در عرصه آسیا می‌شد.


روشن اضافه کرد: هواداران دو تیم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند با حاشیه های تخریبی، به هم توهین کنند. بحث کری‌خواندن با بی احترامی تفاوت دارد و باید بگویم موج سواری کنونی اصلا قابل دفاع نیست.

بیشتر بخوانید:

مدیرانی مثل خلیل‌زاده اشتباهی به استقلال آمده‌اند


در شرایط فعلی باید هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها دست در دست هم بگذارند و به داد هموطنانی بپردازند که در اوج بیماری کرونا، نیازمند هستند.


وی تاکید کرد: بجای پرداختن به مطالب و حرف‌های تفرقه افکنانه که روح پیشکسوتان را کدر می‌کند، بهتر است به افتخارآفرینان احترام بگذاریم.


این چهره نام آشنای تیم ملی و استقلال با اشاره به اینکه این دو باشگاه "برند"  فوتبال و "آبروی" ورزش ما هستند، اظهار داشت: آیا بهتر نیست برخی از رسانه ها به جای آنکه آتش بیار معرکه شوند، از دانش و راهکارهای گرانسنگ بزرگمردان این دو باشگاه در راه بهبود روند فوتبال کشورمان استفاده‌ کنند؟
وی با تشکر از ایثارگری کادر پزشکی و پرستاران شجاع گفت:  این شیر مردان و شیرزنان کشورمان، قهرمان واقعی هستند که برای نجات جان هموطنان، واقعا سنگ تمام گذاشتند.
حسن روشن در پایان تصریح کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که به خاطر حواشی اخیر، تندخویی نکنند و علیه بزرگان پرسپولیس جبهه نگیرند، زیرا آنها هم همانند پیشکسوتان استقلال در موفقیت های تیم ملی نقش کلیدی داشتند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باندبازی و قبیله گری 2 باشگاه را به این روز انداخت/واگذاری استقلال و پرسپولیس شعار سیاسی است

س آوریل 7 , 2020
به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص جلسه هیأت واگذاری شرکت‌های دولتی که خروجی آن واگذاری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول امسال خواهد بود، صحبت‌های زیر را انجام داد. *چرا خصوصی سازی 2 باشگاه به سال آخر دولت کشید؟ وی در خصوص این تصمیم اظه...