مدیرانی که به استقلال می‌آیند، یکی از دیگری بدترند

به گزارش مشرق، اکبر کارگر جم درباره موضعگیری اخیر پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر به دلیل صحبت‌هایی که در رابطه با موسسان این دو باشگاه مطرح شد، گفت: این مسائل دیگر گذشته است. کارنامه هر دو طرف مشخص است که چه کارهایی برای باشگاه‌های خود انجام داده‌اند و دیگر نیاز به گفتن ندارد‌.

بیشتر بخوانید:

معاونین استقلال چه زمانی انتخاب می‌شوند؟

وی در مورد وضعیت استقلال و تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه تصریح کرد: در استقلال مرتب مدیرعامل تغییر می‌کند که یکی از دیگری بدتر هستند! نمی‌دانم چرا سر و سامانی به استقلال نمی‌دهند؟ هرکسی آمده، بدهی بر جای گذاشته و رفته است. باید دید احمد سعادتمند چه عملکردی داشته و چه کار خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت مدیریتی در استقلال و بحث حمایت از پرسپولیس خاطرنشان کرد: حمایت از پرسپولیس در دوران ما هم وجود داشت اما آنقدر قوی بودیم که نتیجه می‌گرفتیم. الان برای استقلال کارشکنی می‌کنند، در صورتی که استقلال باشگاه کوچکی نیست‌. در گذشته استقلال تنها در رشته فوتبال فعالیت نمی‌کرد و در چندین رشته فعالیت داشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روشن مصاحبه جنجالی خود را تکذیب کرد

س آوریل 7 , 2020
به گزارش مشرق، حسن روشن افزود: باید اقرار کنم بعضا به نقل از بنده مطالبی منعکس می‌شود که نادرست است زیرا من از دوران جوانی تا این لحظه همواره با بزرگان پرسپولیس رفاقت داشته ام. همین الان هم با حسین کلانی یکی از موسپیدان نیکنام پرسپولیس رفت وآمد دارم.وی...