سلطان علی جباری: تعدادی از بازیکنان پیروزی کارمند ساواک بودند؛ شعور ورزشی در وجود سازندگان نوروز فوتبالی نیست

علی جباری

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: مسئولین برنامه نوروز فوتبالی نه شعور ورزشی و نه اطلاعات کافی از تاریخ باشگاه استقلال دارند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت‌‌وگویی، در مورد توهین برنامه نوروز فوتبالی به مؤسس باشگاه تاج و استقلال، صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* یک سری منتقد سابقه لگد زدن حتی به یک گربه را ندارند

متأسفانه در تلویزیون پول کلانی هزینه می‌شود تا یک‌سری آدم ناوارد حرف‌های گستاخانه‌ای علیه استقلال بزنند. افرادی که خودشان سابقه لگد زدن حتی به یک گربه را هم ندارند حالا در تلویزیون ضد استقلال صحبت می‌کنند

* سازندگان نوروز فوتبالی شعور ورزشی ندارند

در مورد آن برنامه‌ای که پخش شد متأسفانه سازندگانش نه شعور ورزشی لازم را داشتند و نه اطلاعات کافی.همه می‌دانند علی عبده مالک وقت باشگاه پرسپولیس در دهه ۵۰ خودش ساواکی بود و نفوذ فراوانی در کشور داشت.

* دهه ۵۰ تعداد ملی‌پوشان ما دو رقمی بود

اصلاً در شأن مدیران باشگاه استقلال نبود بخواهند نتایج مسابقات را در خارج از میدان تعیین کنند. ما احتیاجی به این کار نداشتیم، چون در مقطعی از دهه ۵۰ تعداد ملی‌پوشان‌مان دو رقمی بود و کامل‌ترین تیم تاریخ تاج (استقلال) را داشتیم.

* تعدادی از بازیکنان پیروزی کارمند ساواک بودند

تعدادی از بازیکنان پیروزی کارمند ساواک بودند و ما دقیقاً این مسئله را می‌دانیم. برخی از این افراد به رحمت خدا رفته‌اند و عده‌ای از آن‌ها نیز همچنان زنده هستند. اگر لازم باشد اسم بازیکنان ساواکی پیروزی را فاش می‌کنم و به مردم می‌گویم آن‌ها چه کسانی بودند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

سلطان علی جباری: ریشه تمام مشکلات ما وزیر ورزش است؛ با ستاره‌های روی پیراهن استقلال مشکل دارند!

سلطان علی جباری: در وزارت ورزش به ما به چشم زن بابا نگاه کرده‌اند؛ چرا برای استقلال همیشه مشکلات هست؟

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور دیاباته در شایعات انتقالات رسانه فرانسوی

ی آوریل 5 , 2020
به گزارش مشرق، سایت «onefootball» فرانسه در بخش شایعات نقل و انتقالات تابستانی اش نام شیخ دیاباته، مهاجم آفریقایی استقلال را نیز آورد که دوست دارد به لیگ فرانسه برگردد.این رسانه فرانسوی این شایعه را به استناد حرف های دیاباته در مصاحبه تفصیلی اش با مجله...