بهتاش فریبا: انتقاد من از سریال پایتخت ارزشی ندارد؛ حتی تکرار پایتخت را تماشا می کنم

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با اینکه بحث های در مورد ناراحتی من از عوامل سریال پایتخت مطرح شده است اما من همچنان این سریال را می بینم حتی تکرار آن را مشاهده می کنم. 

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد بحث ناراحتی از عوامل فریبا پایتخت،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*  انتقاد من از سریال پایتخت ارزشی ندارد 

در حال حاضر هر روز نزدیک به 140 یا 150 نفر از هموطنان ما به دلیل ابتلا به کرونا جان خودشان را از دست می‌دهند و در این شرایط سریال پایتخت و حرف‌های من در مورد مسائل چند روز اخیر هیچ ارزشی ندارد.

* از ناراحتی من مهمتر بحث کرونا است

مسئله مهم این است که بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا تمام مردم دنیا از جمله ایران با آرامش زندگی خودشان را دنبال کنند. باید از پزشکان و پرستاران که جانشان را کف دستشان گذاشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم هر چه زودتر درمان قطعی برای این بیماری کُشنده پیدا شود. وقتی مردم ما با این بیماری و مشکلات دیگر دست‌وپنجه نرم می کنند دلیلی ندارد که بخواهم در خصوص مسائل چند روز اخیر و سریال پایتخت صحبت کنم.

* حتی تکرار پایتخت را تماشا می کنم

سریال پایتخت در این چند روز برای ساعاتی مردم ایران را خوشحال می‌کرد و این برای من کافی است. این سریال را تماشا می‌کردم و حتی تکرارش را هم می‌دیدم ولی در خصوص حرف و حدیث‌های اخیر صحبتی ندارم چون این سریال و حرف‌های من، در این شرایطی که با آن مواجه هستیم جایگاهی ندارد.

 * در آینده در خصوص سریال پایتخت صحبت می کنم

سال گذشته هم بحث‌ ناراحتی من از عوامل فیلم پایتخت مطرح شد و حرف‌هایی هم زده شد. گروه این سریال همه استقلالی هستند و حتی آقای تنابنده هم در این خصوص صحبت‌هایی را انجام داد، شاید در آینده در خصوص مسائل اخیر صحبت کنم ولی در حال حاضر مهمترین مسئله این است که مردم ما در سلامت کامل قرار بگیرند. روزانه اتفاقات و مشکلات زیادی به وجود می‌آید و مهم این است که این مشکلات برطرف شود.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: فدراسیون فوتبال لیگ امسال را تعطیل کند؛ فتح الله زاده با دسته چکش به استقلال آمد!

بهتاش فریبا: فاصله فنی بازیکنان استقلال زیاد نیست؛ این تیم را باید با گوشت و استخوانمان حفظ کنیم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رویانیان صحبت جنجالی قلعه‌نویی را تایید کرد

ی آوریل 5 , 2020
به گزارش مشرق، محمد رویانیان به شفاف‌سازی در مورد پیشنهاد خود به امیر قلعه‌نویی برای حضور روی نیمکت پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: بله این ماجرا درست است و بنده در آن زمان به ایشان پیشنهاد همکاری دادم. در زمانی که قلعه‌نویی بیکار بود، با او تلفنی تماس گ...