استارت استقلال برای بستن پرونده‌های باز

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در ماه های آخر سال 98 دچار مشکلات مختلفی شد و پرونده های مربوط به بازیکنان یا مربیان پیشین این تیم یکی یکی به مرحله صدور حکم رسید تا آبی ها با یک بدهی سنگین و الزام به پرداخت آن در زمانی اندک روبرو شوند.

بیشتر بخوانید:

پول نباشد دو پنجره استقلال بسته می‌شود

به همین دلیل سال 99 برای این باشگاه با اتفاقات مهم و البته فشار زیاد به منظور پرداخت این مبالغ آغاز شده است. در روزهایی که بازیکنان طبق دستور ستاد مقابله با کرونا اجازه تمرین ندارند، بخش اداری باشگاه استقلال زودتر از قسمت فنی کار خود را در سال جدید شروع می کند.

پس از چند روز تعطیلی به مناسب فرا رسیدن نوروز، بخش اداری استقلال از فردا کار خود را آغاز می کند تا اقدامات مربوط به پرونده های باز شده در فیفا و کارهایی از این دست را پیش ببرد. البته مانند روزهای پایانی سال قبل، این بخش به صورت دورکاری به فعالیت می پردازد تا مشکلی از بابت ابتلا به ویروس کرونا به وجود نیاید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حال پزشک استقلال رو به بهبودی است

پ مارس 26 , 2020
به گزارش مشرق، کاوه ستوده یکی از سر شناس ترین افرادی است که در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده است، فردی که سال ها به عنوان پزشک کنار استقلال است و البته از محبوبیت زیادی در بین بازیکنان این تیم برخوردار است.ستوده از قبل از شروع سال به دلیل ابتلا به بی...