۲ استقلالی تا چهارشنبه پول نگیرند، فسخ می‌کنند!

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از شیوع ویروس کرونا مانند سایر تیمها تعطیل شده و ۲ بازیکن خارجی این تیم یعنی هروویه میلیچ و نیکلای بورودوف راهی کشورهای خود شده‌اند.

قرار بود این ۲ بازیکن قبل از سفر بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند که این اتفاق نیفتاد و طبق خبری که کسب کردیم، این دو بازیکن با ارسال نامه به باشگاه درخصوص آخرین فرصت پرداختی، استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کرده‌اند.

 خلیل زاده، رییس هیات مدیره استقلال در مصاحبه ای تلویحا این موضوع را تایید کرده و گفته بود وکلای میلیچ و بودوروف به باشگاه استقلال اخطار و ۱۵ روز مهلت داده‌اند تا طلبشان پرداخت شود و این در حالی است که این تاریخ ۶ فروردین به پایان می‌رسد و اگر تا چهارشنبه پولی برای دو بازیکن خارجی استقلال واریز نشود، می‌توانند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کنند.

 ظاهرا خلیل زاده اعلام کرده به محض پایان تعطیلات نوروز و باز شدن بانکها در تاریخ ۵ فروردین واریزی میلیچ و بودوروف انجام خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت سرپرست و پزشک استقلال پس از ابتلا به کرونا!

د مارس 23 , 2020
مدیر رسانه ای باشگاه استقلال آخرین وضعیت سرپرست  و  پزشک باشگاه پس از ابتلا به ویروس کرونا را تشریح کرد. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلالدر مورد آخرین سرپرست باشگاه استقلال و همچنین پزشک باشگاه پس از ا...