دلجویی امید نورافکن از استقلالی‌ها +عکس

به گزارش مشرق، امید نورافکن پس از جدایی از استقلال و پیوستن به سپاهان مصاحبه‌هایی داشت که بعضاً باعث رنجش هواداران تیم سابقش شده بود. در همین رابطه نورافکن در واکنش به اعتراض هوادارن استقلال با انتشار پستی از آنها دلجویی کرد. او در صفحه شخصی‌اش چنین نوشت:

سال نو رو تبریک میگم
هیچ قصدی هیچ غرضی از صحبت‌هایی که کردم نداشتم، با صحبت با سرمربی محترم سپاهان (امیر قلعه نویی) فرمودند که توضیح بدم و بگم هم چنین آقا (فرهاد مجیدی) اصلا دوست نداشتم اینجوری اتفاق بیفته و‌لی تعدادی افراد با تعدادی پیج که ب خدا خودشون باعث عقب افتادن باعث بی فرهنگی باعث بی احترامی در آخر باعث نابودی میشن این جو رو بوجود آوردن (به دنبال هیچ و پوچ)/دوس دارم بگم بنده حقیر عملکردی داشتم و الانم هم دارم ک میتونم از وجدان م از خیلی چیزا دفاع کنم، فکر کنم کار اشتباهی انجام دادیم گفتیم که گلی که زدیم جلو‌ی تیم بزرگ رو یادمون میمونه.
طرفدارای سپاهان و طرفدارای استقلال دوستدارم بدونن همیشه تو قلبم دارمشون و خواهم داشت هیچ قصد بی احترامی نداشته ام
سال جدید رو با کدورت شروع نکنیم شرمنده

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مربی استقلال: قهرمانی پرسپولیس منصفانه نیست

د مارس 23 , 2020
به گزارش مشرق، صالح مصطفوی در مورد تعطیلی تمرین آبی‌ها می‌گوید: نگران وضعیت تیم هستیم. نمی‌دانیم از چه زمانی تمرینات را آغاز کنیم و اصلا نمی‌دانیم لیگ چه زمانی شروع می‌شود. نگران سلامتی بازیکنان و جامعه هم هستیم.او ادامه داد: منتظر مجوز مراجع ذی صلاح ه...