رمزگشایی از اعتراض مشترک بازیکنان استقلال

به گزارش مشرق، در سال ۱۳۹۸ خیلی چیزها تغییر کردند اما تنها موضوع ثابت، ادامه دار بودن و شدت گرفتن مشکلات باشگاه استقلال بود. مشکلاتی که با حل نشدن و تلنبار شدن حالا به سال ۹۹ هم سرایت کرده‌ است.

 

یکی از بزرگترین مشکلات این باشگاه مباحث مالی و ضعف مدیریتی بود. از روز گذشته بیشتر بازیکنان استقلال که از قضا ممنوع المصاحبه هم شده‌اند، با انتشار پستی مشترک به این مشکلات اعتراض کردند.

 در بخشی از این پیام آمده است: "مسئولان کم خاصیتی هم داریم که مدام در مصاحبه ها می گویند استعفا دادند اما دو دستی چسبیدند و نمی روند." 

با بررسی صحبت ها و مصاحبه های مسئولان باشگاه متوجه می شویم که احتمالا منظور بازیکنان استقلال باید عضو هیات مدیره این باشگاه یعنی کامران منزوی باشد. منزوی مدتی است که در مصاحبه هایش اعلام می کند که از عضویت از هیات مدیره باشگاه استعفا کرده که به نظر می رسد بدهی های باشگاه دلیل اصلی او برای این کار باشند اما او همچنان در هیات مدیره باشگاه حضور دارد.

در بخش دیگری از پیام بازیکنان استقلال نوشته شده است: "اعتراض ما شخصی نیست. دنبال نام خاصی نیستیم اما چرا باید یک مدیر سرمایه دار به خاطر چند انتقاد حذف شود تا افراد معمولی جای او را بگیرند؟"

منظور بازیکنان احتمالا عبدالرضا موسوی، عضو دیگر هیات مدیره باشگاه است که توانسته بود با کمک هایش دراین فصل بخشی از مشکلات مالی استقلال را حل کند. اما او هم روز هشتم اسفند ماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش و در اعتراض به برگزار نشدن جلسه از طرف وزیر ورزش برای انتخاب مدیرعامل از سمت خود استعفا کرد. او مصاحبه ای هم کرد و گفت که وزیر ورزش تمایلات رنگی دارد. به نظر می رسد با این صحبت ها مسعود سلطانی فر تمایلی به برگرداندن موسوی به هیات مدیره ندارد. اما این همه ماجرا نیست.

نکته دیگر این جاست که در هیات مدیره جدید باشگاه فعلا چهار نفر حضور دارند. نظری، منزوی، خلیل زاده و سعادتمند. در صورتی که اعضای هیات مدیره باید ۵ نفر باشند و اینجا این سوال پیش می آید که آیا استعفای موسوی پذیرفته شده یا قرار است شخص دیگری جایگزین او شود.

بعد از انتشار این پیام از طرف بازیکنان، احمد سعادتمند، عضو هیات مدیره که احتمالا قرار است مدیرعامل باشگاه شود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد. او در بخشی از این پست که در آن به صورت تلویحی حق را به بازیکنان و مجیدی داده است، نوشت: "حرف های سرمربی محترم و بازیکنان غیرتمند را شنیدم و به نظرم کاملا حق دارند. دوست داشتند شب عیدی در کنار خانواده دغدغه ای نداشته باشند و این وظیفه ما هست که تلاش کنیم این نگرانی ها بر طرف شود."

هر چه هست مشکلات استقلالی ها مدت هاست که ادامه دارد و هنوز هم پابرجاست. بازیکنان این تیم در طول فصل بارها و بارها به این مشکلات اشاره کردند اما قدمی جدی و محکم برای برداشته شدن این مشکلات برداشته نشد. باید صبر کرد و دید وزارت ورزش در نهایت چه تصمیمی برای هیات مدیره و مدیرعاملی این باشگاه می گیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش منزوی به اعتراض استقلالی‌ها: ۲۰ درصد قراردادشان ۱۰ میلیارد نیست

ش مارس 21 , 2020
به گزارش مشرق، کامران منزوی در گفت‌وگویی درباره اعتراض بازیکنان درباره عدم پرداخت مطالباتشان گفت: هرچند تعطیلی به آن صورت نبوده، اما اعتراض بازیکنان کاملا به جا است و مسلما حق با آنهاست. ببینید این اتفاق برای ما افتاده است. آقای فتح الله زاده چند روز ق...