اکبر کارگرجم: بعضی ها در این وضعیت مملکت به دنبال قهرمانی مفتکی هستند؛ این رفت و آمدها دوای درد استقلال نیست

اکبرکارگرجم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خیلی زشت و گستاخانه است که در این وضعیت مملکت و شیوع بیماری کُشنده کرونا یه عده در تیم رقیب به دنبال قهرمانی مُفتکی هستند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از تعطیلی لیگ برتر و وضعیت مدیریتی این باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بعضی ها در این وضعیت مملکت به دنبال قهرمانی هستند

متأسفانه در ایامی که بحران کرونا ایران را تحت تأثیر قرار داده و حتی جهان را درگیر کرده، در روزهایی که دغدغه مردم جان و سلامتی شأن است، در روزهایی که انسان‌های بی گناه یکی یکی قربانی این ویروس خطرناک می‌شوند، در روزهایی که قهرمانان واقعی مردم زنان و مردانی هستند که جان شأن را کف دست گرفته و برای سلامتی هموطنان شأن خود را فدا می‌کنند، افرادی هم هستند که به فکر قهرمانی هستند و این خیلی زشت است. باید از جنس مردم و کنار مردم بود نه این که از بحران کرونا هم فرصت سازی کرد.

* خیلی‌ها با کرونا سودجویی و کاسبی کردند

خیلی‌ها با کرونا سودجویی و کاسبی کردند و ما نباید اجازه بدهیم این کاسبان کرونا در فوتبال هم رخنه کنند. بگذارید کشور از این بحران که سخت‌ترین چالش قرن اخیر است عبور کند بعد صحبت از موفقیت ورزشی و قهرمانی بکنید.

این رفت و آمدها دوای درد استقلال نیست

این رفت و آمدها دوای درد استقلال نیست. شاید به شکل مسکن باشد و تنها برای مدت کوتاهی درد را تسکین دهد. اما بیماری مهلکی که سلول‌های این تیم را با خود درگیر کرده را بهبود نمی بخشد.

 درمان استقلال واگذاری به بخش خصوصی است

تنها درمان اساسی وضعیت فعلی استقلال، عمل به قانون اساسی و واگذاری آن به بخش خصوصی است. اگر واقعاً دستگاه ورزش اراده‌ای برای خصوصی سازی استقلال داشته باشد الان وقت آن است. تا این تیم به بخش خصوصی واگذار نشود همین خواهد بود و تنها بدهی‌های آن انباشته می‌شود.

قبل انحلال استقلال به فکر آن باشید

تاکید می‌کنم قبل از آن که این بدهی‌ها خدای ناکرده باعث انحلال تیم شود اقدام کنید. بی پرده بگویم ادامه این روند شرایط خوبی را برای تیم ترسیم نمی‌کند.

عید نداشته را پیشاپیش به همه هموطنانم تبریک می گویم

امیدوارم اتفاقات شومی که در ماه‌های آخر سال ۹۸ بر مردم مستولی شد در سال جدید از زندگی همه بیرون برود. امیدوارم سال ۹۹ سالی خوب برای مردم ایران و جهان باشد. امیدوارم روزی هموطنانم در سال جدید پر برکت باشد و دل عزیزان ایرانی همواره خوش باشد. هرچند امسال «عید» ی نداریم، اما به رسم دیرینه همین عید نداشته را پیشاپیش به همه هموطنانم تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت و بهروزی در سال جدید می‌کنم.

خبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

اکبر کارگرجم: فاصله امتیازی تا صدر جدول غیر قابل جبران نیست؛ تغییرات در خط دفاع استقلال زیاد است

اکبر کارگرجم: مظلوم تر و تنهاتر از همیشه بودیم؛ وزارت هرچه زودتر تکلیف را مشخص کند 

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملکرد لژیونرهای استقلالی در سالی که گذشت

چ مارس 18 , 2020
به گزارش مشرق، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، عملکرد تعدادی از لژیونرهای کشورمان را که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته‌اند، زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم. لژیونرهای استقلالی در سال جاری در مجموع روزهای خوبی را تجربه کردند و حالا به ...