عبدالعلی چنگیز: بهتر است لیگ این فصل تعطیل شود؛ مجیدی مواظب اضافه وزن بازیکنان باشد 

چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با وضعیت فعلی و بیماری کرونا بهتر است لیگ برتر تعطیل شود زیرا سلامتی همه بازیکنان فوتبال در خطر است.

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از تعطیلی لیگ برتر و سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با وضعیت فعلی لیگ نوزدهم باید تعطیل شود

با این شرایطی که در کشور ما وجود دارد لیگ نوزدهم باید تعطیل شود، زیرا سلامتی همه بازیکنان فوتبال در خطر است، بنابراین بهتر است به جای اینکه تا پایان فروردین تعطیل شود، دیگر لیگ ادامه پیدا نکرده تا کسی دچار این بیماری نشود.

* مجیدی مواظب اضافه وزن بازیکنان باشد 

با شرایطی که به وجود آمده به طور حتم تعطیلی تمرینات بیشتر خواهد شد و این فرصت خوبی برای مصدومان استقلال است که به شرایط آرمانی دست پیدا کنند. مجیدی هم باید مراقب شرایط بازیکنانش باشد که دچار اضافه وزن نشده و اگر دوباره لیگ شروع شد، آمادگی بازیکنان حفظ شود.

* تا استقلال و پیروزی خصوصی نشوند وضعیت همین است

این روزها تغییرات مدیریتی در سرخابی ها زیاد شده، انصاریفرد با گذشت هفت ماه از حضورش در باشگاه پیروزی به دلایل خاص استعفا داد و معلوم نیست فتح الله زاه هم تا چه زمانی بتواند ادامه دهد، زیرا مشکلات استقلال هم کمتر از رقیب سنتی اش نیست. هر دو تیم مهمترین مشکلشان بدهی‌ها به بازیکنان خارجی و داخلی است. این روند سال‌ها ادامه داشته و مطمئناً تا زمانی که این دو باشگاه خصوصی نشوند، مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

* انتخاب اسکوچیچ در تیم ملی بحث برانگیز بود

انتخاب اسکوچیچ در تیم ملی بحث برانگیز بود. او کارنامه قابل قبولی نداشت و نتوانسته بود همانند برانکو قهرمانی به دست بیاورد. او بیشتر در تیم‌های لیگ یک سرمربیگری کرده بود و این انتخاب جای سوال دارد. اگر قرار بود این مربی هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد، بهتر بود از مربیان داخلی استفاده کنیم که چندین قهرمانی آورده و کارنامه قابل قبولی در فوتبال کشورمان داشته اند.قرار بود تمرینات تیم ملی در تعطیلات نوروز آغاز شود که با این شرایط آن هم به تعویق افتاد و مشخص نیست چه زمانی تمرینات تیم ملی شروع خواهد شد اما در مجموع انتخاب اسکوچیچ جای سوال بسیاری داشت و هنوز هم خیلی‌ها نمی‌توانند او را به عنوان سرمربی تیم ملی بپذیرند.

* تلخ‌ترین نتیجه مجیدی شکست در بازی آخر لیگ بود

مجیدی زمانی به استقلال آمد که شرایط این تیم سخت بود. استراماچونی که نتایج خوبی گرفته بود از استقلال جدا شد و فرهاد که از محبوبیت بالایی برخوردار است جانشین او شد. او عملکرد خوبی در استقلال داشت و توانست نتایج خوبی هم کسب کند. شاید تلخ‌ترین نتیجه او شکست در بازی آخر لیگ بود که استقلال نمایش قابل قبولی از خود نشان نداد اما امیدوارم مجیدی و همکارانش بتوانند با بازگشت مصدومان که نبودشان تأثیر فراوانی در روند استقلال داشت، در ادامه لیگ نتایج قابل قبولی کسب کرده و خود را به بالای جدول برسانند به شرط آنکه ویروس وحشتناک کرونا ریشه کن شده و لیگ ما دوباره برگزار شود.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

عبدالعلی چنگیز: مدیران ما مدیریت بحران بلد نیستند؛ دیدن بازی های تیم استراماچونی لذت بخش بود

عبدالعلی چنگیز: این روزها استقلال بهترین تیم ایران است؛ برد مقابل نساجی را فراموش کنیم!

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی به بازیکن های جوان اعتماد کند؛ استقلال بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ تبریزی بهترین مهاجم استقلال می شود

عبدالعلی چنگیز: استقلال نیاز به ستاره دارد؛ می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود!

عبدالعلی چنگیز: شروع زود هنگام تمرینات نکته مثبت استقلال است؛ با همدلی و وحدت به قهرمانی خواهیم رسید

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسم کرونا را بگذارید "جهانگیر"!/ هر کاری دنیا کرد ما هم همان را انجام بدهیم

ش مارس 14 , 2020
سرویس ورزش مشرق – شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و عدم کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس موجب شد تا وضعیت قرمز ایجاد شده در جامعه باعث شود وزارت ورزش و جوانان تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ همه برنامه های ورزشی را به تعلیق درآورد.بهزاد غلامپور در گفت و گو ب...