تحریک طلبکاران برای فشار به فتح‌الله زاده؟

به گزارش مشرق، در این میان، اما برخی از افراد نزدیک به علی فتح‌الله زاده در داخل مجموعه استقلال ادعای عجیبی را مطرح می‌کنند. آن‌ها مدعی‌اند هجوم طلبکاران در این مقطع اصلاً نمی‌تواند عادی باشد و به نظر می‌رسد قضیه به نوعی هدایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حتماً لیگ ایران مهمتر از جام جهانی است!/با این حمایت وزیر باید هم پرسپولیس هوس جام کند!

به‌زعم اطرافیان فتح‌الله زاده، عده‌ای مشغول تحریک طلبکاران داخلی و پیغام دادن برای مدیران برنامه طلبکاران خارجی هستند تا باشگاه استقلال را برای دریافت پول خودشان تحت فشار بگذارند و تا این لحظه هم حداقل از بابت سروصدای راه افتاده تا حد قابل ملاحظه‌ای به هدف خودشان رسیده‌اند.

دیروز یکی از این افراد می‌گفت: مگر می‌شود فردی که از سه سال قبل طلب داشته، دقیقاً در همین روز‌های آغازین حضور فتح‌ا... زاده یادش بیفتد که قضیه را از طریق قانونی جلو ببرد؟ یا اینکه تمام افراد خارجی طی کمتر از چهار روز سراغ پول خودشان بیایند؟ همه این کار‌ها را می‌کنند تا طلبکاران تحریک شوند، فضای باشگاه متشنج شود و در نهایت فتح‌الله زاده مجبور به استعفا شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در استقلال وارث بدبختی شدیم

چ مارس 11 , 2020
به گزارش مشرق، در روزهای گذشته شایعات فراوانی پیرامون استعفای اسماعیل خلیل‌زاده از هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده و حتی این شایعات با اوج گرفتن بحران مالی در این باشگاه حوالی علی فتح‌الله‌زاده هم چرخید اما رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال تمامی این ...