لیگ نوزدهم در حال فراموش شدن است

به گزارش مشرق، محسن یوسفی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران درباره شرایط تیم استقلال گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد که لیگ برتر همانند سایر رشته‌ها تعطیل شود و وضعیت فوتبال ما در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. استقلال هم تا اینجای فصل روزهای خوبی را تجربه نکرده است. البته در اواخر حضور استراماچونی، آبی‌پوشان روند رو به رشدی را پیدا کرده و بر روی نوار برد بودند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: تغییرات مدیریتی و مصدومیت‌ها به ضرر استقلال و در واقع بلای جان این تیم شد. زوج قائدی و دیاباته که گل‌های خوبی را برای استقلال زدند، از هم پاشیدند. باید امیدوار بود با تعطیلات پیش‌رو، مصدومان استقلال به شرایط آرمانی بازگردند.  متأسفانه با شیوع ویروس کرونا در کشور، همه لیگ نوزدهم را فراموش کرده‌اند و اینطور به نظر می‌رسد که این لیگ نیمه‌ کاره به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

تماس فدراسیون برای تعویق سفر دستیاران اسکوچیچ

وی در مورد حضور علی فتح‌الله‌زاده در استقلال بیان کرد: فتح‌الله‌زاده تجربه مدیریت در فوتبال و بخصوص استقلال را دارد؛ او شناخت خوبی از آبی‌پوشان داشته ولی در بدترین زمان ممکن به استقلال آمده است. بدهی‌های بازیکنان خارجی و پرداخت مطالبات بازیکنان حال حاضر، شرایط را سخت را می‌کند. حال فتح‌الله‌زاده باید از این مشکلات به سلامت عبور کند ضمن اینکه وی باید از معاونانی استفاده کند که کاربلد بوده و بتوانند همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مشکلات استقلال را برطرف کنند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران هم تصریح کرد: اسکوچیچ مربی‌ای است که در فوتبال ایران، همه او را می‌شناسند. البته او عملکرد موفقی نداشته و سرمربی تیم‌هایی بوده که نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند. برخی معتقدند نحوه حضور اسکوچیچ در تیم ملی مشکوک بوده است. در هر صورت اسکوچیچ با فوتبال ایران روزهای سختی را خواهد داشت. به عنوان یک ایرانی امیدوار هستیم با این مربی هم بتوانیم به جام‌جهانی صعود کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی کاربلد ولی بی‌معرفت!

س مارس 10 , 2020
به گزارش مشرق، حدود ۲۰ سالی می‌شود محمود فکری را می‌شناسم، اما برای اولین بار است که این خاطره را تعریف می‌کنم. حتی برای خودش هم نگفته بودم! روز یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۵ بود که محمود فکری کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «روز چهارشنبه ۲۴ آبان و در ب...