ماجرای هزینه دادرسی استقلال و بویان چیست؟

به گزارش مشرق، بویان نایدنوف هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم به موقع مطالباتش در زمان ترک ایران از سوی باشگاه استقلال، برای پرداخت کل قراردادش یعنی 300 هزار دلار به فیفا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید:

شکایتی دیگر از استقلال از راه رسید

باشگاه استقلال نیز از این بازیکن به فیفا شکایت کرد تا پرونده به دادگاه ورزشی (CAS) ارجاع داده شود. این باشگاه موظف بود که هزینه دادرسی شکایت خود یعنی مبلغ 18 هزار فرانک را پرداخت کند که موفق به این کار نشد. دادگاه CAS نیز تا امروز (سه‌شنبه) به باشگاه استقلال مهلت داده بود، اما از آنجایی که استقلالی‌ها پولی ندارند روز گذشته طی نامه‌ای به این دادگاه خواهان فرصت برای پرداخت پول شدند. هنوز دادگاه CAS پاسخی به درخواست استقلالی‌ها نداده است.

در صورتی که این دادگاه با درخواست استقلال برای پرداخت مهلت پول موافقت نکند، رأی پرونده بویان قابل الاجرا خواهد بود و باشگاه استقلال باید طلب 300 هزار دلاری این بازیکن را بپردازد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ ستاره خارجی در راه استقلال؟

س مارس 10 , 2020
به گزارش مشرق، شایعه شده که استقلالی‌ها برای فصل آینده به  دنبال برگرداندن آیاندا پاتوسی هستند. اگر این اتفاق رخ دهد دست کم جدایی یکی از ۳ بازیکن خارجی که هر ۳ سهمیه غیر آسیایی را پر کرده اند حتمی خواهدبود. شایعه دیگر این است که آبی ها به دنبال خر...