زمانی استقلال در آسیا آقایی می‌کرد اما حالا …

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی کاپیتان پیشین استقلال به انتقاد از عملکرد مدیران گذشته این باشگاه پرداخت و مدعی شد با وجود حجم بالای بدهی‌ها آینده این تیم روشن نخواهد بود.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به اینکه استقلال بازیکنان آسیب دیده زیادی داشت تعطیلی بازی‌ها بهترین فرصت برای این تیم بود که بتواند به شرایط بهتری برسد.  فکر می‌کنم تعطیلی اجباری بازی‌ها برای آبی‌ها خوب بود.

مسابقات لیگ هم به خاطر بیماری کرونا تعطیل شد؟

این اتفاق باید زودتر می‌افتاد زیرا آن یک هفته‌ای هم که تیم‌ها بازی کردند نباید برگزار می‌شد زیرا سلامت بازیکنان از هر چیز دیگر مهم‌تر است. فکر می‌کنم با توجه به اینکه این بیماری بسیار خطرناک است مسئولان باید به فکر تعطیل کردن مسابقات باشند.

حضور فتح اله زاده چقدر می‌تواند به استقلال کمک کند؟

به نظرم وی یا خیلی شجاع است که در چنین شرایطی قبول مسئولیت کرده است یا اینکه می‌خواهد در اینده به همه بگوید هیچ نقشی در ناکامی‌ های استقلال نداشته است زیرا این تیم بدهی‌های زیادی دارد و نمی‌دانم چرا مدیران قبلی پاسخگو نیستند و این همه بدهی که برای تیم به وجود آمده را چه کسی باید پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی‌های استقلال دو برابر می‌شوند

اعضای هیات مدیره هم با یکدیگر اختلاف دارند آیا این به استقلال ضربه نمی‌زند؟

اتفاقا یکی از موضوعاتی که می‌خواستم به آن اشاره کنم همین اختلافات برخی از اعضای هیات مدیره بوده به جای اینکه به فکر موفقیت تیم باشند همه‌اش علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند یک زمانی استقلال در آسیا آقایی می‌کرد ولی الان به جایی رسیده که حتی زمین تمرین هم ندارد که بتواند خودش را برای مسابقات آماده کند.

از عملکرد فرهاد مجیدی رضایت دارید؟

او در سخت‌ترین شرایط به استقلال آمده اما باید همه از او حمایت کنند مجیدی به طور حتم آینده درخشانی در مربیگری خواهد داشت اما به شرطی که نظرات سایر پیشکسوتان را لحاظ کند.

به نظرتان استقلال می‌تواند این اختلاف 10 امتیازی را با صدر جدول جبران کند؟

اگر استقلال با همین روند پیش برود آینده خوبی نخواهد داشت درست است که بازیکنان و کادر فنی خیلی تلاش می‌کنند اما برخی اتفاقات به ضرر این تیم است و آینده استقلال را به چالش خواهد کشید.

نظرتان در خصوص بدهی به بازیکنان خارجی چیست؟

واقعا دیگر نمی‌دانم در این باره چه بگویم این همه بازیکن بی‌کیفیت آوردند رقمی همه که به آنها پرداخت شد خیلی بالاتر از سطح فنی آنها بود بازیکنان بی کیفیت با رقم قراردادهای بالا به استقلال آمدند و فقط نیمکت نشین بودند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده: یک ریال پول هم در استقلال نیست

د مارس 9 , 2020
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله زاده در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال بعد از شکایت افراد مختلف و آغاز به کارش در این باشگاه، صحبت‌هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:  ظاهرا این روزها فقط درگیر شکایت‌ها هستید. همینطور است. شکای...