صادق ورمزیار: تعطیلی لیگ تأثیری روی تیم‌ها ندارد؛ مجیدی خودش را وارد حاشیه و جنجال نکند

صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلی لیگ تاثیری بر روی تیم ها ندارد چون تمریناتی در حال انجام نیست که بخواهیم شرایط تیمی را بهبود ببخشیم یا نقاط ضعف را برطرف کنیم.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین وضعیت استقلال پس از این تصمیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تعطیلی لیگ تأثیری روی تیم‌ها ندارد

تیمی که سیر صعودی داشته است، از وقفه لیگ متضرر می‌شود و برعکس تیمی که سیر نزولی داشته است، تعطیلی به سودش خواهد بود، اما این تعطیلی سود و ضرری برای تیم‌ها ندارد. تیم‌ها تمرینات‌شان را به خاطر بیماری کرونا تعطیل کرده‌اند و چون تمرینی انجام نمی‌شود، کادر فنی نمی‌تواند برنامه‌ای برای هماهنگی تیمش داشته باشد. بنابراین، تعطیلی لیگ تأثیری روی تیم‌ها ندارد.

* برای کادرفنی استقلال تعطیلی مسابقات خیلی مهم نیست

تیم استقلال 10 روز تمریناتش را تعطیل کرده است و خیلی برای کادر فنی تفاوتی ندارد که از این تعطیلی چطور استفاده کند. گاهی اوقات تعطیلات لیگ را داریم، اما تیم‌ها فعال هستند و تمرین می‌کنند، اما وقتی تیم‌ها همه تعطیل کرده‌اند، بازدهی‌شان پایین می‌آید.

* خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم

9 هفته به پایان لیگ باقی مانده  است و هنوز 27 امتیاز دیگر می‌شود کسب کرد. خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم. پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد و پس از آن سپاهان و استقلال، اما قطعی نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس قهرمان شده است. باید دید تیم‌ها پس از تعطیلی لیگ چه شرایطی خواهند داشت.

* مجیدی خودش را وارد حاشیه و جنجال نکند

کاری به درست یا غلط بودن انتخاب مجیدی از سوی باشگاه ندارم، اما او نباید مهره سوخته شود. مجیدی باید مراقب باشد و با احتیاط قدم بردارد. او باید در خیلی از موارد مشورت بگیرد و خودش را وارد حاشیه و جنجال نکند.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

صادق ورمزیار: نیمکت قوی‌تر نشود نیم فصل دوم به مشکل می‌خوریم؛ انتظار هوادارن باید معقول باشد!

صادق ورمزیار: باید به شرایط بد روحی استقلال پایان دهیم؛ تغییر سرمربی نه" استقلال به شوک نیاز دارد!

صادق ورمزیار: نکته مهم در دربی مسائل روحی و روانی است؛ احتمالا اشتباهات داوری در دربی زیاد است

 صادق ورمزیار: یک هافبک باتجربه می تواند آرامش را به استقلال بازگرداند؛ اختلاف استراماچونی و فتحی باید هر چه زودتر برطرف شود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورزش ایران گروگان سیاسیون شده است/ از رفتار برانکو تعجب می‌کنم!

د مارس 9 , 2020
سرویس ورزش مشرق – در روزهایی که دائماً از سوی فیفا یک شکایت و یک حکم جدید به باشگاه های استقلال و پرسپولیس ارسال می شود طرفداران این دو تیم به شدت نگران آینده دو تیمی هستند که باید از حدود دو ماه بعد (در صورت راه ندازی دوباره لیگ) سراغ یارگیری برای فصل...