استقلال می‌تواند اختلاف ۱۰ امتیازی را جبران کند

به گزارش مشرق، پادوانی مدافع برزیلی پیشین استقلال این روزها همچنان در کشورش مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است او کم کم راه رفتن را نیز شروع کرده است با پادوانی در خصوص شرایط خودش و این روزهای استقلال و همچنین حضور مجیدی روی نیمکت آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

درخصوص  شرایط خودتان صحبت کنید؟

همچنان مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی هستم و کم کم راه رفتن را شروع کردم شاید باورتان نشود روزی ۱۲، ۱۳ ساعت در حال انجام تمرینات فیزیوتراپی هستم. شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

در این مدتی که در کشورتان در حال درمان هستید از استقلالی‌ها کسی با شما تماس گرفت؟

در چند ماه اول استقلالی‌ها خیلی پیگیرم بودند اما حالا تماس‌ها و پیگیری‌ها کمتر شده است. البته دلخوری هم از این بابت ندارم زیرا انسان‌ها آنقدر درگیری دارند که وقت نمی‌کنند به کارهای دیگر برسند. شفر آن مدت که در ایران بود خیلی پیگیر بود ولی حالا او هم درگیر تیم خودش است.

بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کنید؟

تا زمانی که وقت داشته باشم پیگیر هستم اما با توجه به اینکه ساعت‌های ما با ایران متفاوت است بیشتر سعی می‌کنم خلاصه بازی‌ ها را ببینم به نظر من استقلال با حضور فرهاد مجیدی شرایط خوبی دارد و توانسته نتایج خوبی را هم کسب کند. البته آنها در نیم فصل دوم به دلیل آسیب‌دیدگی بازیکنانشان شرایطشان تغییر کرده اما مطمئنا در ادامه بهتر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی لیگ به کام ستاره استقلال

به نظرتان عدم نتیجه گیری استقلال در نیم فصل دوم به آ‌سیب‌دیدگی‌ها ارتباطی دارد؟

قطعا همین طور است زیرا بیشتر بازیکنان اصلی این تیم دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند و همین باعث شده دست کادر فنی برای انتخاب نفرات بسته باشد البته تا جایی که من شنیدم بازیکنان آسیب دیده بازگشتند.

آیا فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود؟

فرهاد مربی جوان و باانگیزه‌ای است او حاشیه‌های استقلال را می‌شناسد و همین می‌تواند به موفقیت او کمک کند با انگیزه‌ای که در فرهاد دیدم کسب موفقیت دور از دسترس نیست

ممکن است سفری به ایران داشته باشید؟

خیلی دوست دارم یک سفری به ایران داشته باشم دلم برای خیلی از دوستان و همبازی‌هایم در ایران تنگ شده است تازه باید ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

چه تیم‌هایی را در ایران مدعی قهرمانی می‌دانید؟

در ایران همیشه چند تیم هستند که همیشه باید آنها را جزو مدعیان قهرمانی دانست استقلال پرسپولیس سپاهان و تراکتور جزو مدعیان هستند 

اما ظاهرا قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین سال پیاپی قطی شده است؟

درست است که آنها ۱۰ امتیاز اختلاف دارند اما استقلال و سایر تیم‌ها هم هنوز شانس دارند استقلال می‌تواند این اختلاف ۱۰ امتیازی را جبران کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توضیح فتح‌الله‌زاده درباره بدهی های سنگین

س مارس 3 , 2020
به گزارش مشرق، برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با  فتح الله زاده، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در محل این باشگاه دیدار کردند. در این نشست صمیمانه که بزرگانی همچون علی جباری، نصرالله عبدالهی، جواد قراب، محمد نوری، حضور داشتند، پیشکسوتان ضمن تب...