جدایی دو معاون استقلال قطعی شد

به گزارش مشرق، بعد از انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گمانه زنی‌هایی در خصوص برخی تغییر و تحولات در سطوح مختلف مدیریتی این باشگاه صورت گرفته که ممکن است برخی از آنها به واقعیت بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت سرمربی سابق استقلال به سری A ایتالیا؟

هادی مباشری از اولین روز حضور فتح الله زاده و امیر سلطانی از یک روز بعد در محل کارشان حضور نیافتند تا گمانه زنی ها در خصوص جدایی این دو معاون در حال تحقق باشد. شواهد نشان می دهد این دو معاون نباید در چارت جدید مدیریتی باشگاه استقلال جایگاهی داشته باشند و ممکن است به زودی نفرات جدیدی جای آنها را بگیرند.

همچنین از اولین اقدامات پسندیده فتح الله زاده در این باشگاه آزادسازی یک منزل مسکونی و اتومبیل باشگاه بود که در اختیار یکی از اعضای این باشگاه قرار داشت. فرد مزبور که احتمالا از این به بعد نیز همکاری با باشگاه نخواهد داشت، مدتها بود در منزلی زندگی می‌کرد که باشگاه اجاره آن را پرداخت می‌کرد و از یکی از اتومبیل های باشگاه استفاده می‌کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرونا مانع ورود سرمربی رقیب استقلال شد

س مارس 3 , 2020
به گزارش مشرق، ویروس کرونا علاوه بر مردم عادی در سراسر جهان دامن‌گیر فوتبال نیز در تمامی دنیا علی‌الخصوص قاره آسیا شده است. بیشتر بخوانید: رونمایی از سرمربی جدید الاهلی مدیرعامل باشگاه الاهلی عربستان به بازیکنانش هشدار داده که در زمان استرا...