چرا با احساسات هوادار استقلال بازی می‌کنید؟

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: در شرایطی که استقلال می‌توانست خودش را به جمع مدعیان اصلی نزدیک کند، شکست خورد و از کورس قهرمانی عقب افتاد. برخی مواقع شرایط طوری می‌شود که همه دست به دست هم می‌دهند تا اتفاقی بیفتد، الان این اتفاق برای استقلال افتاد. همه از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم دادند تا این شکست رقم بخورد.

وی افزود: اینکه بیاییم دو، سه بازی نتیجه بگیریم و در کورس قرار بگیریم و دوباره شکست بخوریم، چه فایده‌ای دارد؟ با احساسات هواداران بازی نکنید. چرا تا کمی دلخوش می‌شویم، ناامید می‌شویم؟

بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده: موسوی اصرار داشت یک مفسد اقتصادی عضو هیات مدیره شود

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چه کسانی مقصر این شکست هستند، گفت: کسی را نمی‌توان مقصر قلمداد کرد. کل دنیا برنامه‌ریزی چندین ساله دارند، اما در استقلال برنامه‌ای نمی‌بینیم. یک نفر مدیرعامل انتخاب می‌کند، دیگری قهر می‌کند. یک نفر سرپرست انتخاب کرده و دیگری می‌گوید حق نداشتی سرپرست انتخاب کنی. آقایان! استقلال خانه خاله نیست. هر کسی نمی‌تواند به استقلال کمک کند، برود. هوادار بدبخت چه گناهی کرده است؟

برومند درباره دعواهای مدیریتی در استقلال خاطرنشان کرد: هواداران امسال در روزهای سخت و بدبختی از تیمش حمایت کرده، اما کسی در این تیم به فکر هوادار نیست. باور کنید یکی از دوستانم در جریان بازی با گل‌گهر سیرجان کم مانده بود سکته کند. آقایان چرا استقلال را به این روز انداختید؟ کاری کردید که اختلاف امتیاز تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس با استقلال زیاد شود. دیگر هیچ چیزی دست استقلال نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گل‌گهر اتوبوسی دفاع کرد

ج فوریه 28 , 2020
به گزارش مشرق، بهروز پرورش‌خواه درباره شکست استقلال مقابل تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازیکنان استقلال بازی بدی از خود نشان ندادند و از نظر بنده بهتر از رقیب عمل کردند اما روی یک اشتباه در جایگیری دروازه آن‌ها باز شد. بعد از به ثمر رسیدن گل نیز بازیکنان گل‌...