مخالف حضور مظلومی روی نیمکت استقلال

به گزارش مشرق، داستان سرپرست های استقلال در فصل جاری داستان هزار و یک شب است. آبی های پایتخت در بیست هفته که از لیگ برتر می گدرد، آبی های تهران چهار سرپرست روی نیمکت خود دیدند.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی لیگ را با استراماچونی آغاز کرد که با حکم امیرحسین فتحی این جواد زرینچه در نقش سرپرست کار خود را آغاز کرد. زرینچه در طول دوران حضور در استقلال رابطه خوبی با استراماچونی نداشت و بعد از این که در بازی با پیکان که سرمربی آبی ها ایران را ترک کرد بود هواداران علیه او شعار دادند کاپیتان محبوب و سابق آبی ها عطای کار را به لقایش بخشید و برای همیشه از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید:

مظلومی سرپرست استقلال شد اما معرفی نشد

بعد از این اتفاق ستار همدانی بود که به عنوان سرمربی استقلال منصوب شد، او در بازی برابر ماشین سازی روی نیمکت آبی ها نشست اما بعد از انتخاب فرهاد مجیدی او هم از سمت خود کنارگیری کرد تا سعید رمضانی، فردی که سابقه ای در استقلال نداشته با انتخاب سرمربی آبی ها روی نیمکت این تیم بنشیند.

اما دوران حضور رمضانی هم 5 بازی بیشتر طول نکشید و او به دلیل آنچه عدم اختیار در کارش خواند حاضر نشد با تیم به کویت برود تا حالا امیر سلطانی به عنوان سرپرست جدید و البته موقت تیم فوتبال استقلال فعالیت خود را آغاز کند.

در این بین گفته می شود امیرسلطانی سرپرست دائم استقلال نخواهد بود و به زودی نام پنجمین سرپرست این تیم هم اعلام می شود.

حال این روزها اسم پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید استقلال شنیده می شود. پرویز مظلومی که قبل از حضور رمضانی در استقلال شایعاتی مبنی بر حضورش به عنوان سرپرست استقلال شنیده می‌شد گزینه جدی مسئولان باشگاه استقلال است که حتی اور با حضور در باشگاه جلسه‌ای را با خلیل زاده برگزار کرد. با این شرایط معضل سرپرستی در استقلال این فصل هم ادامه دارد. زرینچه، همدانی و رمضانی در یک فصل سرپرست این تیم شدند اما مشکلات آنها تمام نشدنی بود. در این بین شنیده می‌شود فرهاد مجیدی مخالف حضور مظلومی به عنوان سرپرست در استقلال است و در صورت انتخاب او قطعا به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۷ اسفند

چ فوریه 26 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۷ اسفند ...